De cateva zile ma roade un gand – cine este in spatele campaniei realizate pentru stimularea prezentei publicului in cinematografe la premiera filmului : « Eu cand vreau sa fluier, fluier » ???
La radacina acestei curiozitati sta comanda de la Trenta Pizza de duminica. Va veti intreba probabil ce-are de-a face pizza cu filmul romanesc ? exact – nu are nimic de-a face…insa se pare ca aceeasi consumatori de Trenta Pizza sunt cinefili, altfel nu inteleg de ce am gasit servetele si cutii de pizza sub brandul « Eu cand vreau sa fluier, fluier »…
Se pare ca agentia din spatele campaniei a avut foarte multi bani de cheltuit – s-au investit bani pe Print (foooarte mult print : de la postere pe fiecare strada centrala pana la orice revista pe care o deschizi), pe Outdoor (am vazut cateva prin centru), multe spoturi radio si emisiuni radio, chiar si proiecte speciale cum este brandingul cutiilor si servetelelor Trenta Pizza.
As fi vrut sa aflu mai multe- ce buget s-a investit, pe ce canale media s-a mai derulat campania…si orice cautare pe google n-a generat decat review-uri sau articole despre actorii filmului si locatia filmarilor…
Cat despre film, nu l-am vazut inca, nu stiu daca ar trebui sa sustin filmele romanesti ducandu-ma la cinema sa-l vad; in ultimul film romanesc vazut – « Amintiri din epoca de aur » 2 – aparatele de aer conditionat, pet-urile de cola si margarina Rama nu au fost mapate asa cum ar fi fost demn de o atmosfera a anilor de comunism.
P.S. Daca cineva da peste vreun articol despre campania de media a filmului, astept comentarii si linkuri…