• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / Social Media Marketing / Cat conteaza Personal Branding in succesul unui blog?(1)

Cat conteaza Personal Branding in succesul unui blog?(1)

In primul rand vreau sa ii multumesc Iuliei pentru cel mai recent post al sau;  mi-a oferit inspiratia pentru ideile ce urmeaza…

Cotrobaiam prin minunatul top ZeList, unde sper sa ajunga si amaratul meu blog intr-o zi…. si mai mai sa cad de pe canapea… Tudor Chirila in Top 10, pe locul 9 inaintea cui credeti?  PaginadeMedia.

Imposibil!  imi zic si citesc repede 2-3 posturi d’ale dl Chirila, il rasfoiesc si imi dau seama ca un blog de stiri este surclasat de un artist respectabil, ce-i drept,  insa fara un continut prea interesant (de retinut ca imi place muzica lui).

Apoi incep sa -mi pun problema Branding-ului Personal in contextul blogosferei, analizand ce mondenitati posesoare de blog mai cunosc (nu prea ma uit la TV asa ca mi-e greu sa tin pasul cu noile schimbari / rasturnari de situatii ).

Sa vedem ce ne zice ZeList:

bloguri cu si despre politica:

Exemplu: Personnal Branding in faza de confirmare a pozitiei de lider pe piata si formator de opinii

Mircea Badea – Scor: 26,412 |  +2 pozitii – mi se pare foarte interesant personajul si are un branding personal foarte bine construit insa orice branding personal se realizeaza pe baza unui soclu temeinic (ma refer la nivelul de instruire, realizari de ordin intelectual nu monetar, etc.)

Exemplu: Personal Branding in faza de ascensiune

Sorina Matei– Scor: 6,991 ,  Pozitia: 83 |   +29 pozitii – este un reporter politic consacrat. Branding-ul Personal este in faza de ascensiune, de afirmare a pozitiei pe piata, lucru usor de constat din trendul ascendent pe care se inscrie precum si de scorul acumulat.

P.S. Am vazut ca dl Ciutacu este pe locul intai insa habar n-am cine este si cum a aparut, stiu doar ca are o emisiune pe un post TV … nu-mi pot exprima vreo parere in privinta lui.

bloguri “mondenitati”:

Exemplu: Branding Personal  in faza de confirmare a pozitiei pe piata

Cabral – Scor: 31,370 – Cabral este un tip carismatic si exotic, astfel el este un brand in sine pe piata romaneasca. despre blogul lui am auzit multe lucruri pozitive…mi se pare interesant blogul.

Exemplu: Branding Personal  in faza de confirmare a pozitiei pe piata

Manafu – Scor: 19,132 |  +10 pozitii – Nu intamplator l-am ales  pe Manafu – este un tip care imi place foarte mult – poate cel mai mult din toata blogosfera romaneasca. Realizez ca sunt extrem de subiectiva insa chiar abordeaza niste subiecte foarte interesante + este unul dintre cele mai vechi bloguri din mediul online romanesc.

De apreciat la Manafu constructia Brandului Personal direct de la temelii; este singurul din cei citati care nu a beneficiat de o notorietate a numelui precedenta crearii blogului.

Concluzionand, as putea spune ca pe o scara de 1 la 10, relevanta unui branding personal in succesul unui blog este cu siguranta 10.

___________________________________________________________________________________________________

Ce este Branding-ul Personal? Wiki knows

Personal Branding in contextul Blogosferei

___________________________________________________________________________________________________

Sursa citata: Top ZeList, 23.04.2010


Apr 22, 2010AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

Fotografie: Lumea Petite LutinInventii fara de care viata ar fi plictisitoare
Comentarii: 4
  1. igaveuponlife
    13 years ago

    Nu stiu daca e vorba de branding aici. Cele trei persoane pe care le-ai mentionat au cititori fideli, dar cel mai important e ca au efectul de turma. E "cool" sa ai un Cabral in blogroll, toata lumea face asta. Nu cred ca exista o logica anume.

    RaspundeCancel
  2. igaveuponlife
    13 years ago

    Da, in fine. Vorbim de dinozauri aici, nu se aplica decat la ei. Tu, de exemplu, nu o sa ai o emisiune la tv sa iti poti racola cititorii de acolo ca Badea.
    Asa e in orice domeniu, cei care se apuca primii au marea sansa de a musca din notorietate imbucatura cea mai mare. Amandoi stim ca nici Zoso, Arhi sau Piticu nu au nimic de transmis si singurul motiv pentru care inca sunt cititi e acel efect de turma. Daca faci referire la branding, nu vorbi de cei care se ocupa DOAR cu blogging, specifica acel detaliu important si enumera-i pe cei care trebuie, respectiv Badea, Ciutacu, Cabral, Huidu care au si alte surse prin care isi pot "racola" cititori.

    RaspundeCancel
  3. cineva93
    13 years ago

    sunt acord : e vorba de "efectul de turma" :)

    RaspundeCancel
  4. anamatei
    13 years ago

    cu siguranta efectul de turma si cititorii fideli au o pondere importanta in succesul unui blog insa parerea mea personala - caci pana la urma in compozitia conceptului de blog intra foarte multa subiectivitate- este ca o persoana care se bucura de o notoriretate pe o piata data poate fructifica aceasta notorietate pe o alta piata.

    Spre exemplificare:
    Mircea Badea are un blog de succes ca urmare a brandingului personal; sa ne amintim controversa pe care Mircea Badea a avut-o cu Zoso pe tema succesul/insuccesul blogului sau. Pana la urma pozitia mea ferma este ca orice personaj cunoscut de pe piata romaneasca care decide de maine sa inceapa un blog se va bucura de multi cititori, respectiv simpatizantii acestuia. In plus, hai sa ne gandim ca imaginea conteaza mai mult pentru romani decat pentru orice alta natie; prin urmare, fiecare va dori un personaj cunoscut in Blogroll.
    Tot asa romanul isi va dori un X5 sau X6 pentru ca imaginea conteaza.
    Un al doilea exemplu este reprezentat de Mircea Radu sau Paul Radu Mircescu - fie ca sunt doua persoane diferite,fie ca reprezinta acelasi individ - scandalul iscat pe tema persoanei ce scrie pe acel domeniu are in spate notorietatea lui Mircea Radu - de aceea blogul pmircescu se bucura de Scorul: 4,713 , Pozitia: 159 in topul Zelist - in scadere deoarece subiectul s-a cam diluat...

    RaspundeCancel
Pingbacks: 1
  1. Personal Branding (3) | Ana Matei's Blog
    13 years ago

Leave a Reply Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

13 years ago 5 Comments Marketing, Social Media Marketingblog, blogging, ce este brandingul personal, manafu, marketing, media, mircea badea, online marketing advertising, pagina de media, personal branding, personal branding in blogosfera, succesul blogului, zelist
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei