• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / Marketing Turistic – 2 initiative laudabile

Marketing Turistic – 2 initiative laudabile

Astazi, in drum spre birou, ascultam Radio 21 … descopar ca prezentatorii Fabricii de Menta erau la Geoagiu Bai…

Foarte tare initiativa!!! – nu stiu exact cui apartine insa este laudabil ca o minte stralucita a decis sa promoveze una dintre statiunile romanesti aflate in paragina de aproape 20 de ani. In Geoagiu Bai am fost acum 5-6 ani si sincer va spun ca mi s-a parut foarte frumoasa zona insa asemenea unei picturi reprezentand natura moarta…

Geoagiu Bai era una dintre statiunile balneoclimaterice infloritoare in vremea comunismului, cunoscuta pentru apele termale asociate cu un concediu de odihna si tratament. Lucrurile s-au schimbat drastic din ’89 si, din pacate,  nu este singurul exemplu de acest gen. In toate aceste statiuni balneoclimaterice domnesc hoteluri – mamut pustii, locuri de agrement in paragina, peisajul dezolant  lasandu-ti un gust amar …

Si-acum un truism: din punct de vedere turistic, Romania are potential insa cu organizarea stam extrem de prost.

Desi numerosi antreprenori si-au construit pensiuni si tara s-a umplut brusc de unitati de cazare, agentiile de turism din Romania refuza sa lucreze cu ei pe un motiv bun, zic eu: proprietarii de pensiuni le propun turistilor tarife mai mici pentru a renunta la agentie – mie mi se pare ca “ne furam caciula singuri” pentru ca centralizarea la nivel national a pensiunilor ar aduce mai multi bani in buzunarele tuturor…

Totusi ma bucur ca mai exista oameni care se preocupa de bunastarea acestei tari si incearca sa promoveze turismul intern asa cum face Radio 21 cu proiectul Geoagiu Bai. Nu spun ca actiunile lor sunt dezinteresate financiar, dar chiar nu ma intereseaza cati bani se castiga din asemenea actiuni, cert este ca oamenii din Geoagiu Bai vor duce un trai mai bun.

Un alt exemplu de proiect in marketing turistic intern este realizat de Cristian Ditoiu sub brandul “Traieste Romaneste” – desi este la inceput de drum, proiectul de promovare a turismul romanesc a reusit deja sa aduca in prim plan multe dintre valorile turististice nationale. “Traieste Romaneste” este locul in care vei descoperi lucruri noi si interesante despre tara noastra.

Nu sunt nationalista dar nu pot sa nu laud o initiativa care imi este foarte aproape de suflet datorita afinitatii mele pentru geografie si marketing…”Traieste Romaneste” este un proiect unic in Romania, proiect ce vizeaza turismul intern la nivel national, o solutie la care alesii politici din Ministerul Turismului nici n-au catadicsit sa se gandeasca.

Felicitari antreprenorilor ce-au realizat aceste  proiecte de marketing turistic intern !

May 3, 2010AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

BlogCatalogCine face Social Media in Romania?

Leave a Reply Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

13 years ago MarketingGeoagiu Bai, geografie, marketing turistic, Ministerul Turismului, obiective turistice nationale, proiect turism intern, promovare turistica interna, Radio 21, turism, turism intern, turism la nivel national, turist in Romania
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei