Acest post vine ca un soi de comentariu la postul lui Cristian Manafu privind schimbarile in managementul Tempo Advertising – eu sper ca schimbarile se vor vedea si la nivelul “profesionistilor” care lucreaza in departamentul de ATL, in special a celor cu care am avut deosebita placere de colabora…
in 2009 am lucrat cu Tempo, mai precis cu divizia lor de ATL , pe vremea cand coordonam activitatea de marketing a companiei T.L.R. Campania media, realizata cu sprijinul incontestabil oferit de Tempo – ATL, s-a derulat pe radio, online si print iar bugetul sau a fost cel putin suficient pentru o campanie de notorietate dedicata pietii automotive – segmentul “uleiuri auto”, derulata pe parcursul a 8 luni insa rezultatele au lasat mult de dorit.
Pot sa spun ca lucrul cu Tempo Adv – divizia ATL a fost cel putin anevoios datorita numeroaselor probleme: comunicare in limba engleza- foarte dificila pentru key-account-ul trimis sa se ocupe de contul nostru, lipsa de comunicare a detaliilor tehnice complete privind creatia de materiale pentru online, lipsa unui grafic al ddl-urilor concret, intarzierea campaniei pe anumite canale media, eficienta scazuta a media planului, “greseala” constanta in facturi, lipsa unor cifre concrete privind numarul de afisari din online, etc…
Eu sincer sper ca aceasta schimbare manageriala va aduce o imbunatatire a serviciilor prestate privind gestionarea conturilor ATL, pentru binele celor care vor “beneficia” pe viitor de serviciile Tempo – ATL …
Leave a Reply