Despre Connect | FB – prima conferinta pe tema FaceBook din Romania.
In primul rand, vreau sa ii multumesc lui Cristian Manafu pentru invitatie si sa il felicit pentru organizarea Conferintei Connect|FB – foarte bine pusa la punct.
Avand in vedere ca evenimentul a fost transmis live de radio Lynx, s-au scris deja foarte multe lucruri despre eveniment si toate informatiile despre conferinta vor fi postate in saptamanile ce urmeaza, eu ma voi limita la o scurta trecere in revista a conferintei Facebook si la cateva impresii.
Prima sesiune a evenimentului a fost dedicata experientelor personale pe FaceBook. Vorbitorii: Cristina Bazavan, Sanda Nicola si Alina Zara.
Cristina Bazavan a avut, din punctul meu de vedere, cea mai inspirata prezentare: “FaceBook ca ritual al dragostei”, mizand pe doua concepte cheie in stabilirea unor relatii durabile in mediul FaceBook – daruire si atentie. Am ramas placut impresionata. Cireasa de pe tortul prezentarii a fost replica “Pe facebook ar trebui sa facem dragoste, nu sex.”
Sanda Nicola a discutat despre Facebook, ca mediu ideal pentru realizarea unei campanii sociale de informare, militand pentru prevenirea cancerului de col uterin. Alina Zara s-a inscris in acelasi curent: Campanie sociala “Agentia de indeplinit dorinte”.
Sesiunea a doua s-a axat pe gestionarea prezentei brandului pe FaceBook si i-a avut ca vorbitori pe:
- Marco Kind – Chief Marketing Officer la Vodafone Romania
- Stela Toderascu – Avon
- Teodor Cimpoesu – Kaspersky Labs
- Andrei Bartesch – Trenta Pizza
- Radu Ionescu – Kinecto
Teodor Cimpoesu a avut o prezentare tehnica, cu mesajul “Protejati-va pe net!”, oferind informatii utile despre cum ne-am putea securiza contul de facebook pentru a ne proteja de virusi, malware si spyware. Mi s-a parut interesanta tema mai ales ca acum cateva zile am reusit sa iau un spyware de pe FB – ceva cu personalizarea contului :P…din fericire, am scapat de el.
Stela Toderascu a prezentat o noua platforma Avon / Anew bazata pe o aplicatie FB.
Marco Kind de la Vodafone a prezentat sumar actiunile brandului pe Facebook.
Andrei Bartesch de la Trenta Pizza a avut o prezentare exceptionala – ne-a oferit un studiu de caz complex pentru campaniile intreprinse de el pe facebook, foarte multe cifre si detalii ROI.
Mi s-a parut interesant cum a reusit Andrei sa aduca niste mecanisme de campanii offline, de tip Outbound, pe FB, comunicand brandul prin concursuri si promotii.
Laudabile campaniile Trenta Pizza avand in vedere ca nu au lucrat cu nici o agentie de marketing digital si (din cate stiu eu) n-au folosit nici linkuri sponsorizate FB.
Un eveniment fain…il astept cu nerabdare pe urmatorul.