• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / SEO - SEM / Schimbari Google pe segmentul Imagini & PPC. Un nou model de business: imagini sponsorizate

Schimbari Google pe segmentul Imagini & PPC. Un nou model de business: imagini sponsorizate

Se anunta un nou model de business de la Google: imagini sponsorizate, respectiv o imbinare dintre PPC (linkuri sponsorizate Google a.k.a. licitatii online pe cuvinte cheie ) si segmentul imagini. Mai multe informatii gasiti in acest articol.

Ce impact are acest PPC pentru Google Images ? Pe ce fond vin aceste schimbari ? De ce acum ?

Sunt doar cateva dintre intrebarile pe care le am in legatura cu acest proiect Google; sunt sigura ca vor sosi si clarificarile odata ce il vom putea testa…acum pot doar sa intuiesc niste aspecte:

De ce acum ?

un motiv ar putea fi…FaceBook, Flickr, TwitPic, PhotoBucket precum si alte platforme de publicare si distributie a imaginilor si fotografiilor care au inregistrat cresteri semnificative de utilizatori si implicit de continut in imagini la nivelul anului 2009/2010.

un altul….FaceBook a devenit un concurent foarte puternic pe segmentul PPC- linkuri sponsorizate deoarece ofera cateva elemente in plus fata de Google Adwords:

  • posibilitatea publicarii unor linkuri sponsorizate insotite de mesaj, text si elemente de distributie a continutului – butonul “Like / Share”
  • FaceBook iti da posibilitatea sa realizezi o comunitate formata din consumatorii interesati de produsul sau serviciul tau (vezi friend > info > “likes & interests”) careia poti sa ii comunici mult mai usor un mesaj publicitar (“targetare” precisa).
  • preturile licitatiilor pe cuvinte cheie pentru afisarea anunturilor FaceBook sunt cu 45 -50% mai scazute fata de cele licitate pe platforma Google Adwords

FaceBook este pe cale sa detroneze Google din preferintele oamenilor de marketing online si din cele ale consumatorilor; FaceBook este doar la cu un pas in spatele Google-ului din punct de vedere al traficului.

Interesant de urmarit va fi si revitalizarea tehnicilor de optimizare organica a imaginilor – probabil tehnicile SEO se vor aplica din ce in ce mai mult la nivelul imaginilor unui website pentru a contracara actiunea linkurilor sponsorizate asociate Google Images.

@Diana | @Iulia – astept si parerile voastre 🙂

Jul 23, 2010AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

East European Motor Show 2010 – in week-end la Predeal“The simple way to experience social web”
Comentarii: 0
Pingbacks: 1
  1. 2 vorbe despre Adwords | Ana Matei's Blog
    14 years ago

Leave a Reply Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

15 years ago 1 Comment Marketing, SEO - SEMcum sa faci publicitate pe facebook, distributie imagini, facebook, facebook photos, flickr, google adwords, google imagini, licitatii online, linkuri sponsorizate FaceBook, photobucket, ppc, publicitate facebook platita, publicitate google platita, seo
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei