2 informatii utile despre campaniile PPC si un clip privind un proiect Google UK dezvoltat pentru platforma Adwords >
1) Noul Keyword Tool ofera rezultate foarte diferite fata de vechea versiune. In curand vechea interfata nu va mai fi disponibila. Pana atunci, ce versiune sa luam in considerare? Consider versiunea veche mai credibila din simplul considerent ca a trecut prin multe sesiuni de testare iar codul a fost revizuit de cateva ori pentru a oferi rezultate cat mai apropiate de realitate.
Test: analiza pe cuvantul [iPhone app], forma: exact match pe U.S., lb. en. Rezultat:
- Noul keyword tool > Cautari globale: 27,000 | Cautari locale: 5,400 | Concurenta: 0.7 | Estimare cost per click: 0,05$
- Vechiul keyword tool > Cautari globale: 110,000 | Cautari locale: indisponibile | Concurenta: 1 | Estimare cost per click: 0,05$.
Cam mare marja de eroare 😀
2) De ceva vreme, Adwords permite adaugarea unui numar de 10 linkuri extra per campanie pay-per-click. Aceste linkuri se vor afisa sub forma unor Anchor Texte sub anuntul standard (pana la 4 linkuri extra/anunt, asa cum semnala Radu in primul comentariu). Astfel, un anunt poate contine acum urmatoarele randuri:
- Titlu: 25 de caractere + Text anunt: 70 de caractere
- URL-ul site-ului: 35 de caracatere
- 2 Linkuri suplimentare sub forma de Anchor texte +
- 2 Linkuri suplimentare sub forma de Anchor texte
si clipul >
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=9wMziAMNI-A]*sursa graficului
Enjoy!