@Webstock10 au fost aproximativ 700 de invitati.
Iata cateva dintre ideile si impresiile cu care am plecat de la eveniment >
Conferinta“The future of Social Media”:
- Manafu: “Back to basis: Ne indreptam catre grupuri.”
- Dedalus: Procentul de accesare al retelelor sociale de la serviciu este de 50%.
- Marko Kind: “Mobile Marketing is the future.”
- Alexis Bonte: “On the Social Media map, Facebook is now where MySpace was few years ago.”
- Zoli Herczeg: “Cloud computing ajuta startup-urile sa esueze gratios.”
La Sesiunea Communication mi-au placut 2 afirmatii ale lui Justin Kadima:
- “Social Media is all about loving your consumer.”
- “Ikea sends the best social media love message.”
si m-au amuzat…2 declaratii ale Ioanei Manoiu:
- “Frica PR-istului de Blogger”( de ce? pai cu o zi inainte citeam articolul acesta)
- “Crizele sunt in subsolul articolului.”
In sesiunea Concepts (unde m-am strecurat spre finalul sesiunilor de comunicare) mi s-a parut interesanta declaratia lui Andrei Ruse (scriitor): “Nu sunt interesat sa scriu eBook-uri si sa le vand pe Amazon.”
In aceeasi sesiune, Adrian Niculescu a realizat o scurta dar interesanta prezentare a activitatii Clubv3, respectiv dezvoltarea si marketingul aplicatiilor si jocurilor Mobile si Social Media.
Au fost foarte multe lucruri interesante de vazut la Webstock 2010 si mi-ar fi placut sa fiu prezenta in toate cele 3 sesiuni de comunicare: Communication, Concepts, Connections. Cred insa ca am plecat de la eveniment cu cateva idei foarte bune si cu o imagine de ansamblu mai clara asupra mediului online romanesc.
Cam atat despre Webstock 2010.