Context, semantica si relevanta – 3 factori cheie ale SEO Copy–ului de succes. As adauga 2 lucruri de care este bine sa tinem cont:
- Originalitatea articolului este esentiala pentru a nu fi descalificati de Google.
- Creativitatea intr-un articol de SEO Copy este importanta pentru a determina utilizatorul sa migreze continutul tau catre canalele Social Media.
Daca in ianuarie credeam ca unul din factorii cei mai apreciati de Google pentru pozitionarea cuvintelor cheie provenite din articole optimizate este densitatea lor pe pagina, de prin mai-iunie am inceput sa am foarte multe indoieli in privinta acestui lucru.
Analizand pozitionarea cuvintelor cheie din SEO Copy am observat ca importanta acordata densitatii scade in pozitionarea unui cuvant cheie in rezultatele motoarelor de cautare, in timp ce plasarea cuvintelor cheie intr-un context corect, relevanta lor intr-un articol si semantica cresc seminificativ.
Ce inseamna SEO Copywriting?
Pe scurt > Redactarea de articole optimizate pentru motoarele de cautare.
Foarte simplu de inteles, foarte greu de pus in practica.
_________________________
Disclaimer: Acest articol nu este exhaustiv. Sunt multe alte elemente la fel de importante pentru realizarea unui SEO Copy de succes.
*sursa img > webspiderwatch.com