Vineri, FaceBook anunta introducerea unei noi optiuni – comunicare defalcata pe grupuri de interese. Cred ca este cea mai buna optiune oferita de FaceBook in acest an.
Beneficiul utilizatorilor >
FaceBook va oferi posibilitatea utilizatorului de a comunica mesaje doar catre anumite grupuri din lista de prieteni FB. Prin urmare, nu ne vom mai spama prietenii si familia cu mesaje ce tin de comunicarea noastra profesionala si nici nu ne vom mai plictisi grupurile profesionale cu mesaje despre viata noastra de zi cu zi.
Beneficiile Marketing >
Dupa ce FaceBook ne-a oferit posibilitatea de afisare a anunturilor FaceBook Ads in functie de interesele declarate ale consumatorilor, acum avem sansa de a livra mesaje personalizate in mod gratuit si ponderat doar catre anumite grupuri, fara a spama consumatorii neinteresati. (In batalia eficientei anunturilor platite dintre Google Adwords si FaceBook Ads, primul castiga).
Cred ca aceasta noua optiune vine pe fondul FaceBook Community Pages; am senzatia ca in viitorul apropiat aceasta comunicare catre grupuri tinta va avea in vedere tocmai dezvoltarea paginilor de comunitati.
Comunicarea catre grupuri de interese pe FaceBook ma duce cu gandul la doua lucruri: afirmatia lui Cristian Manafu de la Webstock 2010 “Ne indreptam catre grupuri” si la curentul de actualitate in blogosfera romaneasca > comunicarea catre mici grupuri de interese prin bloguri de nisa.
Ma intreb > Oare noua optiune FaceBook are sansa de a schimba modul in care utilizatorul interactioneaza in aceasta retea?
*sursa img