
Nu stiu daca ati observat, insa de aproape 2 saptamani, Google a implementat o noua optiune, disponibila in Analytics, numita In-Page Analytics sau context vizual pentru datele Analytics.
Optiunea, disponibila in bara “Content” din meniul Analytics, este foarte utila pentru ca iti descrie modalitatea de navigare a utilizatorilor pe pagina ta.
Cu aceasta optiune, poti sa vizualizezi intreaga activitate a utilizatorului pe site-ul/blogul tau: pe unde a fost, ce a citit, ce a transmis si altora, ce click-uri a dat si pe ce continut.
Bineinteles, tot ce stii ca face utilizatorul unui site poate fi utilizat in avantajul tau; eu o sa mentionez doar unul: ai posibilitatea sa maximizezi CTR-ul bannerelor publicitare prin plasarea lor in cele mai vizualizate parti din site, respectiv unde este procentajul cel mai mare in Google In-Page Analytics. Mai sunt si alte optiuni extrem de interesante ce pot fi foarte usor transformate in avantaje concurentiale insa le puteti descoperi in video tutorialul de mai jos si pe blogul Google Analytics.
Mai mult, daca deschizi simultan pagina ta web si Google Analytics, apar doua Overlayere cu informatiile In-Page Analytics privind continutul, filtre de acces per cuvinte cheie pentru a vedea paginile de intrare ale utilizatorului pe site si date demografice ce pot oferi informatii pretioase despre obiceiurile de navigare si / sau de consum ale utilizatorilor site-ului tau.
Vizualizare In-Page Analytics din blog:
Vizualizare In-Page Analytics din cont:
Daca ti-a fost de ajutor informatia, nu uita sa spui si prietenilor pe FaceBook si Twitter!
Pentru mai multe informatii despre metode de promovare online, aboneaza-te la blog.
_________________________________
*sursa img >blog.searchenginewatch.com