• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / Social Media Marketing / Social Media Religion – I’ll make you a believer

Social Media Religion – I’ll make you a believer

In ultimele saptamani, am intrat in contact (pe blog) cu foarte multi necredinciosi, respectiv oameni care nu cred in puterea Social Media de a influenta consumatorul sau deciziile de cumparare ale acestuia. Mi s-a spus ca Social Media este un “bubble” care se va destrama la un moment dat. Cifrele insa contrazic.

Pentru necredinciosi, am cules 4 “probe” unele mai noi, altele mai vechi, cu gandul de a incerca sa ii convertesc la “religia” Social Media.

I’ll make you a believer!

1. “Socializarea marcilor” – Become a believer!

Universal McCann Wave 5 the socialisation of brands

Sursa: Olivier.mermet

2. Raport anual ZeList despre evolutia blogosferei romanesti – Still not convinced?

[box type=”download”]ZeList-Date despre evolutia blogosferei romanesti[/box]

3. Primele rezultate obtinute de Coca Cola in Social Media – Rezultate Social Media pe .com

Coke’s ‘fans first’ approach in social communities

Sursa: iStrategy
4. Primele rezultate Trenta Pizza in Social Media
Rezultate Social Media pe .ro
Prezentarea trenta pizza de la fb|connect

Sursa:  Constantin Cocioaba
Tweet & Enjoy!
Oct 27, 2010AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

Google In-Page Analytics - Context Vizual pentru datele AnayticsCartea de vizita a unui tocilar | Geeky Business Card
Comentarii: 1
  1. Vlad Piersec
    13 years ago

    I am a beliver. De când am văzut filmulețul ăsta acu' un an http://www.youtube.com/watch?v=sIFYPQjYhv8. Problema e alta. Unele business-uri nu se pretează pentru o astfel de abordare. Cunosc cazuri concrete în care există o limită, o barieră pe care o atingi cu social media. Și vorbesc aici strict de .ro. Sunt genul de persoană care nu crede până nu vede sau învață din experiența proprie(”Unele persoane învață din greșelile proprii.Persoanle inteligente învață din greșelile altora”. Sunt limitat din acest punct de vedere). Trebuie să fac o astfel de campanie și să văd eu singurel care sunt rezultatele. Plus că ar mai fi o problemă. Și anume că evit pe cât posibil spam-ul :P Let's make web better!

    RaspundeCancel

Leave a Reply Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

13 years ago 1 Comment Marketing, Social Media Marketingevolutia blogosferei romanesti, prezentari social media, social media, social media coca cola, social media religion, social media trenta pizza, studiu de caz facebook, studiu de caz social media romania
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei