Daca aveam ceva dubii ca Knol-ul este o metoda buna de Personal Branding si offiste SEO, Google.com m-a convins.
Un Knol nou este mai bine pozitionat in rezultatele Google.com decat un articol nou de pe blog, chiar daca numarul vizitatorilor unici ai Knol-ului este de aprox. 4 ori mai mic decat nr. vizitatorilor unici ai unui articol.
La doar 5 zile dupa ce am scris primul Knol, 2 rezultate din cele 10 afisate pe prima pagina contin link-ul Knol-ului meu (cautarea: ana matei). N-am regasit in primele rezultate posturile de acum 5 zile sau de acum 5 luni insa Knol-ul apare in prima pagina.
Sa fi avut dreptate? Link-ul unui Knol are mai multa autoritate in algoritmul Google decat un articol pe blog ? Poate pentru ca este un produs Google, gazduit pe o platforma Google?
Disclaimer: Acest post vine pe fondul unor comentarii primite la articolul despre Knol, conform carora nu este nici o diferenta intre un articol pe blog si un Knol.