De cateva zile, Google a adaugat o noua functionalitate rezultatelor pe care le afiseaza utilizatorilor – Instant Preview.
Optiunea este disponibila pentru aproape toate rezultatele afisate, atat in Google.com si Google.ro, si poate fi accesata prin lupa prezenta in dreptul fiecarui titlu.
Instant Preview ofera posibilitatea utilizatorilor de a previzualiza o pagina inainte sa o acceseze. Am inclus mai jos si o captura de ecran.
Care sunt avantajele Google Instant Preview pentru utilizatori?
Timpul petrecut in cautarea rezultatului dorit se va micsora a.k.a. experienta de cautare a utilizatorilor Google se va imbunatati.
Ce inseamna Google Instant Preview pentru Search Marketeri?
- Design-ul va avea o contributie mai mare sau mai mica la rata de click. Un design simplu si bine structurat va avea o rata de click mai mare decat un design aglomerat, cu foarte multe elemente vizuale dezordonate.
- Testand Google Instant Preview, am constatat ca doar in cazul unui layout foarte “curat” si bine structurat se poate descifra textul. Pe blogul meu se pot vedea titlurile insa nu este valabil pentru toate site-urile.
- Un alt aspect important este lipsa previzualizarii elementelor Flash. Instant Preview nu afiseaza momentan aceste elemente, insa Google a declarat ca acestea vor fi introduse in viitor.
- Inserarea noului tag meta –no snipett meta tag* – intr-un site va bloca optiunea de previzualizare a continutului sau de catre utilizatori.
Cum arata Google Instant Preview
Despre Google Instant Preview au scris si: