• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / Social Media Marketing / FaceBook revolutioneaza din nou comportamentul utilizatorilor

FaceBook revolutioneaza din nou comportamentul utilizatorilor

FaceBook Messages

De saptamana trecuta si pana ieri, cand FaceBook a anuntat oficial (pe blog) noile optiuni ale platformei de socializare, cred ca am citit cel putin 10 articole pe acest subiect, semn ca este cu adevarat o stire ce revolutioneaza comportamentul utilizatorilor.

FaceBook vrea sa schimbe lumea si educa din nou consumatorii, spunandu-le ce anume vor?

Sau pur si simplu raspund unei nevoi existente de care majoritatea dintre noi nu eram inca constienti?

Oricum ar fi, cred ca se putea anticipa oarecum acest pas, din momentul in care am avut posibilitatea de a avea pe smartphone-uri numerele de telefon ale prietenilor FaceBook.

Va inlocui FaceBook produsul Google pentru e-mail? Parerea mea este ca partial da.

Argumentul major il constituie faptul ca nevoile de consum s-au schimbat, migrand tot mai mult catre latura sociala a comunicarii.

In plus, FaceBook se bazeaza pe cateva principii simple, care mi se par a fi insasi stalpii de sustinere ai Internetului, respectiv: facilitarea accesului rapid la informatii al utilizatorilor si raspunsul la nevoia de socializare a acestora.

Mi s-au parut foarte faine declaratiile lor privind noile FaceBook Messages: Making Mobile More Social si Next Evolution of Messages, precum si sloganul “Messages that matter”.

Ce ofera FaceBook Messages?

  • O solutie inovatoare de a ingloba toate formele de conversatie online: SMS, chat, e-mail si mesaje intr-o singura casuta;
  • Istoricul conversatiilor;
  • Casuta de e-mail sociala, respectiv departajarea mesajelor de la prieteni de cele de la banca si alte institutii, care vor fi automat mutate intr-un registru separat.

Concluzionand,

Mobile & Social Media = The Future

Nov 16, 2010AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

Ce vor clientii sa auda si sa vada la tine?Stumble Upon Upgrade: Video & more
Comentarii: 2
  1. DrCriss
    10 years ago

    "O solutie inovatoare de a ingloba toate formele de conversatie online: SMS, chat, e-mail si mesaje intr-o singura casuta;"
    Mie asta nu-mi place. Pentru că o să mă încurc în ele. Oricât de ușor ar face ei ca să nu le încurc, eu tot o să le încurc. Mai simplu e să am telu pentru SMS, Yahoo(Trillian) pentru chat și Gmail pentru e-mail. Cel puțin pentru mine.

    RaspundeCancel
    • anamatei
      10 years ago

      Eu am spus foarte scurt despre noua optiune FaceBook Messages tocmai pt ca s-a scris foarte mult despre ea.
      In principiu, ideea FaceBook este sa nu te incurci ci sa iti usureze munca, punandu-le pe toate in acelasi loc.
      Astfel, nu va conta daca este SMS,e-mail, mesaj sau chat pentru ca le vei putea accesa pe toate din aceeasi casuta fara nici o diferenta intre ele....totul in real time, of course.
      O sa il testam si apoi mai discutam :)

      RaspundeCancel

Leave a Reply Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

10 years ago 2 Comments Marketing, Social Media Marketingfacebook, facebook messages, Google, mobile marketing, smm, social media, social media marketing
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei