Inainte de a realiza prezentarea de la BizCamp, am avut 2 curiozitati:
1.Cum arata o scrisoare de intentie din punctul de vedere al oamenilor care ma inconjoara in mediul online?
2.Ce canal Social Media are cel mai mare Reach in Ro: Twitter sau FaceBook?
Raspunsul primei intrebari il gasiti in rezultatele de mai jos.
In privinta celei de-a doua intrebari, raspunsul este Twitter. Mi-am dat seama ca FaceBook in RO, oricat de mare ar fi sau tocmai pentru ca este o retea mult mai mare, are un reach mai mic, atunci cand vine vorba de a obtine un feedback real si cuantificabil. Zic real pentru ca Like-urile sunt un fel de Default Setting pentru utilizatorul tipic de FaceBook, prin urmare relevanta lui ca parametru de rezultate scade. Ciudat este ca pe .com se intampla invers sau cel putin asa mi s-a intamplat pana acum.
Mi se pare foarte interesant ca cei mai multi dintre respondenti au ales variabila “Valoarea pe care poti s-o aduci tu in companie”. Ma face sa cred ca multi sunt oameni de resurse umane caci prin scrisorile de intentie primite nu am gasit acest lucru niciodata si am citit cateva sute de candidaturi.
Daca aveti alte pareri referitoare la scrisoarea de intentie sau la reach-ul pe cele doua retele sociale, va rog sa le puneti in comentarii.
Leave a Reply