Cred ca cea mai mare dificultate in comunicare este daramarea zidului intre ceea ce vrei sa transmiti si ceea ce percepe interlocutorul tau. De cele mai multe ori, ce vrei tu sa spui si ceea ce intelege persoana de la celalalt capat al firului sunt doua lucruri diferite.
Daca atunci cand stai de vorba fata in fata cu cineva, aceasta prapastie in comunicare poate fi depasita un pic mai usor, in comunicarea din mediul online, sansele scad pentru ca nu mai ai acces la tonul vocii, mimica fetei sau gesturile interlocutorului pe care sa le poti asocia cuvintelor lui. Totusi, aceste cuvinte pot fi asociate unui anumit ton al interlocutorului.
Despre acest ton al comunicarii online mi-as dori sa aflu mai multe. Asa am ajuns la un articol interesant pe acest subiect: ” What is you “Tone of Voice saying about you?”
Tonul pe care il folosesti in conversatiile tale prin canalele Social Media transmite un mesaj despre tine si/sau despre marca promovata.
Conform articolului, cele trei atribute pe care interlocutorii tai din Social Media ar trebui sa le asocieze tonului tau ar fi: ambitie, incredere, inovatie. Eu am schematizat informatia din articol pentru facilitarea lecturii:
Ce transmite tonul tau interlocutorilor din Social Media?
Mi-ar placea sa imi raspundeti la aceasta intrebare in poll-ul de mai jos iar daca va face placere, puteti sa imi spuneti (in comentarii) ce transmite tonul meu pe blog.
Leave a Reply