Zilele acestea, Google si Bing ne-au anuntat ca Social Media (cu precadere Twitter si Facebook) au o influenta pozitiva asupra rezultatelor SEO, lucru pe care l-am observat si noi inca de la inceputul acestui an, insa confirmarea lor este binevenita. Va invit sa citit articolul de pe SEOMOZ.
Bineinteles, lucrurile acestea au fost vizibile doar pentru cei care au optat sa adauge in promovarea lor online si o strategie individuala de Social Media. Din pacate, nu multi au ales o strategie de Link Building naturala, axata pe Social Media, dar poate aceasta confirmare din partea reprezentantilor celor 2 mari motoare de cautare le va schimba abordarea viitoare a promovarii SEO offsite.
Au fost cateva proiecte de promovare online in care am folosit Social Media (articole pe bloguri, site-uri de review-uri si retele de socializare) in loc de Offsite SEO clasic (in mare parte, inscriere in anuare si directoare) iar rezultatele au fost mult peste asteptarile mele initiale datorita unor particularitati ale promovarii online prin Social Media:
- Prin Social Media, informatiile despre produsele si serviciile bune, se propaga mult mai repede.
- Creste oportunitatea de a comunica catre o piata tinta, interesata de produsele si serviciile tale.
- Apar sustinatorii marcii, care iti promoveaza produsele si serviciile catre prietenii lor din diferite retele (oameni cu interese similare pentru tipul de produs sau serviciu promovat).
- Beneficiile SEO: numarul de backlink-uri calitative catre site creste simtitor iar anchor-textele ce contin cuvinte cheie ale marcii tale sunt mult mai bine pozitionate in rezultatele motoarelor de cautare.
As putea spune ca SEO loves Social Media?!
sursa img: simpleseostrategy.com
Leave a Reply