Am scris de cateva ori despre Social Search si Social Media Optimization si aproape de fiecare data am primit un feedback negativ de la oamenii care lucreaza in SEO; ei incercau sa ma convinga de faptul ca Social Media nu au cum sa intervina in procesul de optimizare web si nicidecum sa modifice comportamentul de cautare al utilizatorului.
Argumentele mele privind importanta optimizarii unui site prin Social Media s-au lovit de un zid. Cu timpul, acest zid ridicat de cei care considera ca SEO si Social Media nu se intrepatrund pe alocuri, incepe sa se darame dar despre acest lucru am povestit in mai multe articole:
Unde este linia de demarcatie intre SEO si Social Media
Facebook si Bing si-au propus sa revolutioneze SEO
Un nou argument ce sprijina teoria mea privind Social Media Optimization este Twitter Advanced Search (Personalized Results), instrument ale carui functionalitati evidentiaza evolutia catre cautari sociale.
Mai poate nega cineva ca Social Media au un impact pozitiv asupra optimizarii web a unui site prin intermediul cuvintelor cheie si link-urilor utilizate in aceste medii, alaturi de recomandarile personale ale utilizatorilor privind o marca, un produs sau un serviciu?!