• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / eCommerce / Anatomia Ratei de Conversie via Krumel

Anatomia Ratei de Conversie via Krumel

Tocmai ce-am ascultat Online Shift la Radio Lynks, emisiune realizata de Ciprian Gavriliu. Tema abordata a fost “Anatomia Ratei de conversie”, avandu-l ca invitat pe Gabriel Curcudel (Krumel).

Pentru cei care nu au avut timp sa urmareasca interesanta emisiune, am luat ceva notite. Banuiesc ca exista multi oameni interesati de subiect, chiar daca nu stiu ce inseamna CRO.

Notite luate de la Krumel despre Rata de Conversie

1. Cateva elemente importante in optimizarea ratei de conversie :

  • Setarea obiectivelor;
  • Realizarea unui Profil detaliat al potentialului cumparator;
  • Corelarea actiunilor cu tipologia site-ului;
  • Strategia de business si de marketing a firmei;
  • Studiul pietii vizate;
  • Identificarea segmentelor care convertesc > intelegerea pietii si a consumatorilor;
  • A/B Testing si UX;
  • Analiza si utilizarea unor cuvinte cheie pe nise neacoperite;
  • Pagina de aterizare;
  • Micro-conversiile si lead-urile;
  • PR-ul ca mijloc de a creste rata de conversie;
  • Corelarea actiunilor cu impactul in procesul CRO;
  • Follow-up prin CRM;
  • Experienta de cumparare.

Probleme frecvente ce tin de rata de conversie:

  • Design-ul paginii de aterizare: anumite elemente (ex: dintr-un formular) nu sunt suficient de vizibile pentru utilizatori sau nu sunt functionale;
  • Anunturile (PPC) nu trimit catre o pagina de aterizare (pagina produs) ci catre o categorie de produs / pagina “Acasa”;
  • Lead-urile nu sunt valorificate in .ro;
  • Se preiau modele de pe .com care functioneaza foarte bine pe piata internationala dar nu se potrivesc pietii din .ro.

Concluzii despre optimizarea ratei de conversie:

  • Mesaj + targetare clara > profil consumator;
  • Optimizarea paginii de aterizare pentru o experienta de cumparare cat mai usoara;
  • Mesajul « Multumesc » de la finalul comenzii;
  • Mesajul politicos din online trebuie sa se regaseasca si in offline > CRM;
  • Prima Impresie conteaza foarte mult : primele 3-7 secunde petrecute pe site sunt decisive pentru o actiune a consumatorului.

sursa img: wordstream.com

Jan 24, 2011AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

O imagine face mai mult decat o mie de cuvinte (Social Media Infografic)3 noutati Google Adwords
Comentarii: 9
  1. Ciprian Gavriliu
    10 years ago

    Mulțumesc pentru articol și sumarizare Ana. Pentru cei interesați, găsiți pe radiolynx.ro o arhivă cu zeci de ediții, pe teme diferite.

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      10 years ago

      Multumesc frumos. Nu observasem podcast-urile.

      RaspundeCancel
  2. Krumel
    10 years ago

    Misto rezumat. :)

    Sint mai multe lucruri de spus despre CRO, dar ele sint bune daca vorbesti aplicat...in .ro se vorbeste mult generalizat si se dilueaza din importanta lui.

    E o lipsa acuta de oameni care sa discute despre CRO pe .ro, sper ca blogginul sa nu insemne doar "succes de la vedete", ci si sa acopere zona profesionala specifica. :)

    RaspundeCancel
  3. Ducu
    10 years ago

    Am pierdut emisiunea, astept cu interes inregistrarea, pare foarte constructiva discutia din rezultatul tau. Multumesc.

    RaspundeCancel
  4. Andra
    10 years ago

    Multumesc si eu pentru articol :) Am ratat emisiunea aseara :( Ce bine ca sunt podcast-uri! ;)

    RaspundeCancel
  5. Manuel
    10 years ago

    Tot mereu gasesc ceva nou aici. Vad ca psihologia vizitatorilor si a cumparatorilor in Romania este foarte diferita fata de afara. Si mai vad ca trebuie sa ascult mai mult Radio Lynx. :D

    RaspundeCancel
  6. AnaMatei
    10 years ago

    @Manuel, @Andra, @Ducu > Multumirile pentru continut merg la Krumel, eu doar am facut un mic rezumat:D.

    RaspundeCancel
  7. Madalina
    10 years ago

    Foarte util rezumatul si e pe intelesul tuturor!

    RaspundeCancel
  8. Farcas Gelu Danut
    9 years ago

    Acum, dupa mult timp am gasit si eu acest post, pe care l-am citit cu placere. Imi pare foarte rau pentru faptul ca domnul Krumel a "abandonat" cumva krumel.ro (banuiesc ca faptul se datoreaza lipsei de timp). Avem ce sa citim de la dumnealui. Poate revine (in limita timpului disponibil).

    RaspundeCancel
Pingbacks: 1
  1. Retrospectiva blog 2011 - 25 din 256 | Ana Matei - Marketing Blog
    8 years ago

Leave a Reply Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

10 years ago 10 Comments eCommerce, Marketing, SEO - SEMclienti, cresterea vanzarilor online, CRO, e-commerce, krumel, optimizare conversie, optimizare magazin online, optimizare web, optimizarea ratei de conversie, rata de conversie, SEM, seo, vanzari online
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei