
Suntem inca in prima luna a anului, iar Google a adus deja cateva modificari notabile platformei Google Adwordss:
1. Un nou parametru de analiza: Masurarea valorii interactiunii cu anuntul sponsorizat.
Valoarea interactiunii utilizatorului cu anuntul sponsorizat va fi cuantificata sub denumirea de “Free Clicks” si poate fi adaugata accesand Campaigns >filtru bara de instrumente pentru campanii> Dimensions.
Pentru ce tip de anunturi sponsorizate se preteaza?
- anunturi video sponsorizate,
- anunturi sponsorizate in reteaua de display Google (create cu Display Ad Builder),
- extensii produs,
- extensii locatii.
Beneficiile acestui nou parametru de monitorizare si analiza:
- Afli cum foloseste un utilizator anuntul tau fara sa intre pe site.
- Descoperi un pic mai multe despre comportamentul de cautare si consum al utilizatorilor.
2. Listele de cuvinte cheie negative pot fi asociate cu mai multe campanii.
Cei care folosesc cuvintele negative pentru o mai buna targetare a audientei prin anunturi sponsorizate vor fi incantati sa afle ca le pot refolosi, adaugandu-le si altor campanii, ceea ce va scuti destul de mult timp.
Mai multe informatii despre modalitatea de utilizare a cuvintelor negative intr-o campanie Adwords>
3. Lansarea unui nou instrument: Contextual Targeting Tool
La ce ne foloseste Contextual Targeting Tool?
- Creaza automat liste de cuvinte cheie targetate pentru Reteaua de Display Google, ceea ce ne poate scuti destul de mult timp.
- Ne ofera previziuni cu privire la paginile web din retea unde ar putea aparea anuntul nostru sponsorizat, in functie de cuvintele cheie desemnate.
- Permite o targetare mai buna a audientei noastre.
Mai multe despre Contextual Targeting Tool >
Resurse: