• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / SEO - SEM / 3 noutati Google Adwords

3 noutati Google Adwords

Grafic conversii in campaniile Google Adwords

Suntem inca in prima luna a anului, iar Google a adus deja cateva modificari notabile platformei Google Adwordss:

1. Un nou parametru de analiza: Masurarea valorii interactiunii cu anuntul sponsorizat.

Valoarea interactiunii utilizatorului cu anuntul sponsorizat va fi cuantificata sub denumirea de “Free Clicks” si poate fi adaugata accesand Campaigns >filtru bara de instrumente pentru campanii> Dimensions.

Pentru ce tip de anunturi sponsorizate se preteaza?

  • anunturi video sponsorizate,
  • anunturi sponsorizate in reteaua de display Google (create cu Display Ad Builder),
  • extensii produs,
  • extensii locatii.

Beneficiile acestui nou parametru de monitorizare si analiza:

  • Afli cum foloseste un utilizator anuntul tau fara sa intre pe site.
  • Descoperi un pic mai multe despre comportamentul de cautare si consum al utilizatorilor.

2. Listele de cuvinte cheie negative pot fi asociate cu mai multe campanii.

Cei care folosesc cuvintele negative pentru o mai buna targetare a audientei prin anunturi sponsorizate vor fi incantati sa afle ca le pot refolosi, adaugandu-le si altor campanii, ceea ce va scuti destul de mult timp.

Mai multe informatii despre modalitatea de utilizare a cuvintelor negative intr-o campanie Adwords>

3. Lansarea unui nou instrument: Contextual Targeting Tool

La ce ne foloseste Contextual Targeting Tool?

  • Creaza automat liste de cuvinte cheie targetate pentru Reteaua de Display Google, ceea ce ne poate scuti destul de mult timp.
  • Ne ofera previziuni cu privire la paginile web din retea unde ar putea aparea anuntul nostru sponsorizat, in functie de cuvintele cheie desemnate.
  • Permite o targetare mai buna a audientei noastre.

Mai multe despre Contextual Targeting Tool >

Resurse:

Blogul Adwords

SEJ

Jan 26, 2011AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

Anatomia Ratei de Conversie via KrumelVisual Thinking
Comentarii: 6
  1. i4ever
    10 years ago

    Util. Era timpul sa vina cu cateva modificari.

    RaspundeCancel
  2. Manuel
    10 years ago

    Am rulat la un moment dat o campanie cu banii dati de Google, dar nu am reusit sa invat prea multe. Important este ca, la final de an, m-am pomenit cu un cadou sub forma de film din partea lor. Sweeet.

    RaspundeCancel
  3. Dana
    10 years ago

    Utila detalierea apropo de Adwords.

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      10 years ago

      1 more spam comment & you're out Innobyte :D

      RaspundeCancel
  4. Madalina
    10 years ago

    stii cumva unde as putea sa gasesc un ghid bine pus la punct despre aceasta aplicatie?

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      10 years ago

      Cred ca este prea vaga intrebarea ca sa iti ofer un raspuns concret. Primul pas: citeste blogul Adwords indicat in articol.

      RaspundeCancel

Leave a Reply to Madalina Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

10 years ago 6 Comments Marketing, SEO - SEMadwords, anunturi sponsorizate, anunturi sponsorizate Google, campanii pay-per-click, campanii PPC, comportament online, comportamentul de cautare a utilizatorilor, contextual advertising, google adwords, masurarea valorii interactiunii in Adwords, platforma adwords, ppc
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei