Ce iti poate provoca mai multa anxietate in viata profesionala decat aceste 3 cuvintele “No Internet Access”? Cred ca doar o pana majora de curent…4 zile de acces limitat la Internet te poate transforma intr-un pachet de nervi, mai ales cand ai termene limita pentru predarea proiectelor, care bata-le vina, nu le poti face fara acces la Internet.
Suni frenetic la relatii cu clientii, incepi sa dai proportii uriase problemei, iar oamenii de la Customer Support te privesc ca pe un nebun. Nu inteleg gravitatea problemei si mai mult nu pot raspunde unei intrebari simple “Cand o sa am conexiune stabila la Internet?”. Ok, ce poti sa faci?
In primele 2 zile, am zis sa fiu intelegatoare, mi-am luat laptopul si am plecat sa lucrez in alta parte. Bun.
Ma intorc acasa si constat cu stupoare ca n-am conexiune la Internet, desi mi se spusese ca se va rezolva problema in ziua precedenta. Sun din nou, mi se spune ca in 2 ore se rezolva. Ma pun pe asteptat si, intr-un final, iata conexiunea. Ma pun pe lucru, termin un proiect, si ma simt implinita ca am muncit ceva in aceste conditii.
A 4-a zi, constat ca la ora 12, conexiunea disparuse, din nou. In acest moment, enervarea atinge cote maxime. Nu mai poti sa te porti civilizat cu Customer Support care nu iti ofera un ajutor real in rezolvarea problemei, pentru ca nu ii mai poti intelege.
Eu nu inteleg de ce un furnizor de servicii de gazduire web poate sa ofere suport tehnic 24/24, 7/7 dar un furnizor de Internet nu. Ar trebui sa fie legiferata chestia asta, cum altfel sa combati nesimtirea si dezinteresul?
De unde vine de fapt problema? Pai, desteptii s-au gandit sa aduca “imbunatatiri” majore retelei lor de cartier. E o vorba “Daca un lucru merge bine, lasa-l asa”. Nu inteleg de ce te apuci acum, iarna, cand mai toata lumea sta acasa, sa modifici infrastructura, cand ea mergea foarte bine…de ce nu gandim inainte sa actionam, nu inteleg. Nu ar fi fost mai potrivita luna august, cand lumea este plecata in concediu, sa demaram astfel de lucrari? Pentru ca nu gandim inainte sa actionam.
Concluzia mea – un abonament suplimentar la un alt furnizor de Internet, devine obligatorie.
Am primit pe Twitter cateva sugestii: RDS, UPC si altele dar hai sa facem un poll pentru cel mai bun furnizor de Internet in Bucuresti.
Multumesc frumos!
P.S. Daca votati “Other”, va rog mentionati in comentarii care ar fi acel alt furnizor. Mersi!
*sursa img: academictech.doit.wisc.edu