Cred ca Robotzii au convins cateva brand-uri ca un anumit gen de comedie merita exploatat… sau poate doar m-am apucat de asocieri aiurea. Cu riscul de a vorbi prostii, tind sa cred ca succesul Robotzilor a nascut ideea (in .ro) de a marketa prin comedie. Usor de zis, greu de facut.
In miez de noapte, descopar un link la prietena mea Cristina . Ce sa fie, ce sa fie, iata o campanie de comedie…Ati crede ca sunt ironica, dar nu: Tic Tac are o campanie de “engagement” bazata pe comedie, mai precis pe Stand Up Shows.
Microsite-ul care adaposteste campania se numeste Fresh Comedy si pare a fi lansat ieri de 8 martie, cel putin de atunci dateaza primul clip.
Ce se intampla aici?
[author] Tu ne spui ce te face să râzi, iar noi facem un show de stand-up comedy pentru tine. Ideea e următoarea, tu ne propui un subiect de stand-up comedy și dacă suntem pe aceeași muchie de pastilă, chiar facem un show care să cuprindă și subiectul tău – plus comedian, scenă, lumini si tot dichisul. Filmăm câte un show pe zi, timp de vreo săptămână începând cu 14 și până pe 19 martie. Trimite-ne cât mai multe propuneri și acestea pot ajunge subiecte de comedie, în pastila zilnică Fresh Comedy! …continuarea [/author]Primul clip (pilot) -Chestii fresh, proaspete, cu iz de menta. Cica. – il are ca protagonist pe Sergiu Floroaia (ex-Aristocratii /actual Ceva Marunt?!), daca nu ma insel (s-ar putea sa ma insel – prefer Teo sau Dan Badea)…oricum simpatic clipul. Ma intreb daca aceasta idee si/sau aceasta campanie va avea succes.
Oare putem sa facem stand-up-uri la comanda? E stand-up, dar voi sa veniti cu subiectele :). Este un alt gen de improvizatie?
Cate glume poti sa faci cu Tic Tac?
Pareri, sugestii si reclamatii in comentarii…