• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / Mobile / Samsung Galaxy S R.I.P.

Samsung Galaxy S R.I.P.

samsung_galaxy_s

Samsung Galaxy S R.I.P.

A murit in somn, linistit, fara sa sufere sau sa se zvarcoleasca ca de obicei in bataliile cu aplicatiile instalate pe el.

Din senin, m-am trezit ca nici o luminina nu ii mai anima display-ul, nici un buton nu-i mai dadea viata.

Pur si simplu s-a stins fara nici un mesaj de adio, fara avertismente, intr-o dimineata frumoasa de martie.

Se nascuse probabil pe la inceputul lui 2010, dar fusese trezit la viata prin August.

Pacat c-a murit de tanar, la doar 6 luni.

Il voi duce la urgente, doar doar vor reusi sa-l resusciteze dar nu-mi pun mari sperante.

Rest in peace, dear Samsung Galaxy S.

*R.I.P.  – Rest in Peace

P.S. Credeti ca o sa vina Social Media Managerul conturilor de Samsung Mobile sa lase vreun comentariu pe blog? Nu cred.

Crede cineva ca mi se va oferi un alt telefon pentru cele 2 saptamani in care Samsung Galaxy S-ul meu va fi in service? Nu cred.

Ar trebui sa isi cumpere cineva un Samsung Galaxy S? NU.

Later Edit: Da, dupa 2 ore in care aparea doar “Media Scanner Running” in partea de sus a display-ului, urmata de black-out total, SGS-ul meu si-a revenit. Bineinteles, black-out-uri constante a cate 2-5 secunde fiecare tot mai sunt. Dar nici unele peste 10 minute… momentan. Asa face el, SGS-ul meu, care nu a fost niciodata ranit in nici un fel, desi am visat ca zboara…  in rest am auzit ca-i fantastic, mai ales daca-l folosesti doar pe post de telefon mobil, nu de smartphone. Sa ne aducem aminte ca doar 2% din utilizatorii de Internet din Romania intra de pe Mobil?! Vodafone uita sa raspunda la clienti. Asteptam, zic…

Mar 10, 2011AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

ListeVisul ploii calde de vara
Comentarii: 11
  1. Alex B
    11 years ago

    Cu cativa ani in urma am avut un simens care la fel a murit fara stire si m-am dus cu el la service, unde l-au oprit pentru teste 1 saptamana, iar in perioada aceea mi-a fost dat un alt telefon identic sa il folosesc pana se afla cauza celui care l-am lasat in service.
    Ar fi normal ca in ziua de azi sa fie la fel.
    Bafta ;)

  2. AnaMatei
    11 years ago

    Da, normal asa ar fi, mai ales cand dai peste 1000 RON pe un obiect.

  3. Daniel
    11 years ago

    Eu chiar azi ma duc sa imi iau unul. Am prieteni foarte multumiti de el, nu au avut nici o problema. Poate ai unpic de ghinion :)

    • AnaMatei
      11 years ago

      O sa revin cu o lista lunga de review-uri negative despre SGS pentru ca sunt convinsa ca nu-i doar experienta mea.

  4. Andrei Avramescu
    11 years ago

    Cred că ești cam puerilă.

    De ce ai impresia că dacă plătești peste 1000 lei pe un telefon nu se poate strica sau nu are voie să se strice?

    Crezi că dacă ți se strică mașina dealerul îți dă instant alta la schimb pentru cele 2 săptămâni primite în service?

    Sau să zicem, dacă ți s-ar strica un telefon de 2 ori mai scump, un Apple iPhone4 crezi că ai primi un altul pentru 2 săptămâni? Eventual și o scrisoare cu regrete din partea lui Steve Jobs?

    Adică între noi fie vorba, înțeleg să nu recomanzi Samsung pentru multe alte motive, dar nu pentru că nu ți s-a mai aprins ție într-o zi.

    În altă ordine de idei, ai încercat să îl pui la încărcat? Face vreo mișcare? Ai încercat să îl pornești conectat la priză? Ai încercat să îi scoți bateria și să o pui la loc? :)

    • AnaMatei
      11 years ago

      Nu cred ca sunt puerila si nu am impresia ca n-are voie sa se strice.
      Spun doar Vodafone si Samsung mi-au oferit o garantie pentru un produs. Produsul s-a stricat si dureaza 15 zile sa mi-l repare in service. Mi se pare normal sa imi dea un altul la schimb pe perioada in care eu sunt privata de bunul achizitionat.
      In regulamentul Vodafone (la fel si pentru anumiti dealeri auto) scrie ca trebuie sa iti ofere un produs de acelasi tip pentru utilizare, pe perioada service-ului, atat timp cat produsul este in garantie.
      In alta ordine de idei, iti multumesc pentru informatiile pretioase:)
      P.S. Cand comentezi pe blogul cuiva, incearca sa nu-i jignesti inteligenta.

  5. Andrei Avramescu
    11 years ago

    Înțeleg că poți fi supărată și nervoasă pentru treaba cu telefonul (și eu aș fi) dar te hazardezi în niște acuzații fără fond. Eu cred că SGS este un telefon reușit, chiar un telefon ce merită să fie recomandat și altora.

    Dacă te știi cu "regulamentul" Vodafone (dă-mi voie să întreb ce e ăla regulament Vodafone, eu de regulă caut ce scrie în contract nu într-un regulament) atunci poți să te duci la Vodafone și să ceri un telefon de schimb. Dacă știi că este dreptul tău, de ce nu ți-l soliciți?

    Încă o chestie, dacă regulamentul este DOAR al lui Vodafone, îți dai seama că cei de la Samsung Romania se pot spăla pe cap de toată povestea, nu?

    Nu înțeleg în ce context ți-am jignit inteligența, te referi la partea în care te-am întrebat dacă telefonul e cu bateria încărcată sau face contact corespunzător? Am spus asta pentru că am pățit-o mai mulți. E doar o scăpare. Nu e ceva ce ține de intelect. :)

    • AnaMatei
      11 years ago

      Nu fac acuzatii fara fond. Acest blackout este doar o picatura care a umplut paharul. Dupa prima luna, SGS-ul minunat nu mai scana retelele WiFi. Am aplicat un Factory Reset. In fiecare zi, 2 din 3 actiuni duc la un freeze al telefonului. Poate parea ca ma hazardez, dar dupa 6 luni in care zi de zi imi face probleme, mi se pare normal sa-l declar un produs nesatisfacator, mai ales cand va dura ceva pana mi-l vor schimba. N-am vrut sa-l duc in service pentru ca am mai vorbit si cu alti posesori de SGS si mi-au spus ca si lor li se intampla.
      Cat despre a imi cere dreptul, am vorbit deja cu Vodafone si urmeaza sa ma duc la un sediu pentru a preda SGS-ul actual si a primi un altul in schimb pe perioada service-ului.

  6. Andrei Avramescu
    11 years ago

    Păi cu Vodafone deci nu e așa nasoală treaba până la urmă. :)

    SGS-ul nu merge așa flawless cum o face un iPhone de exemplu. SGS-ul trebuie meșterit. Pui un Froyo 2.2.1, aplici root și lag-fix. Dacă ești la zi ar trebui să meargă super-smooth fără lag, fără blackout-uri, fără nici un fel de probleme.

    Bugul cu rețelele wifi este vechi, cred că s-a rezolvat de jumătate de an oficial. Dacă încă ai probleme, se rezolva simplu cu root, root explorer și ștergerea unui fișier de configurare. Nu trebuie să dai factory reset.

    Factory reset nu este ceva de care abuzezi zilnic, dar când o faci este bine de știut că poți reinstala rapid (in 10-15 minute) toate aplicațiile și toate setările telefonului dacă folosești un program gen Titanium Backup. Eu am varianta donate (vreo 4-5 euro, nu mai știu) și merge super.

    P.S. Nu mă întreba te rog de ce trebuie meșterit la SGS ca să meargă cum trebuie.

  7. Samsung Mobile Romania
    11 years ago

    Draga Ana,

    Ca sa iti raspundem concret la cele trei intrebari din PS, iata:

    Comentariul nostru pe blogul tau: Ne pare nespus de rau pentru situatia neplacuta prin care treci si te asiguram ca odata ajunsa la unul dintre service-urile noastre autorizate cu garantia si cu smartphone-ul colegii nostri te vor ajuta cat mai rapid, am comunicat cu ei deja: http://www.samsungmobile.ro/suport/findingService/serviceCenter.do

    Ei vor analiza natura problemei telefonului si in functie de rezultat telefonul va fi reparat sau inlocuit.

    'Ar trebui sa isi cumpere cineva un Samsung Galaxy S?' Noi credem in calitatea si performanta lui Galaxy S si fiecare opinie a utilizatorilor este valoroasa pentru ca ne ajuta sa remediem eventualele imperfectiuni ale acestui device. Dar iti respectam decizia.

    Multumim!

  8. eugenplesa
    11 years ago

    Al tau a fost cu (editie) functionare limitata.

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

11 years ago Marketing, Mobileexperienta samsung galaxy s, galaxy s, pro si contra samsung galaxy s, probleme samsung galaxy s, samsung galaxy s
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei