• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / Social Media Marketing / Frica de tacere

Frica de tacere

Uneori avem nevoie de liniste. Uneori ma simt mai bine daca tac. Uneori mi-as dori ca oamenii sa taca atunci cand nu au nimic interesant de spus.

Daca nu oferi o informatie sau nu porti vreo conversatie, atunci taci. E cel mai bine pentru tine.

Multora ne este teama de tacere si preferam sa inlocuim tacerea incomoda cu ganduri banale ce nu merita transpuse in cuvinte pe blog, pe Twitter sau pe Facebook, fara sa ne dam seama ca obosim. Da, ii obosim pe ceilalti. Uneori este vorba de spam / teama de a ramane in anonimat, alteori doar frica de tacere 2.0.

Frica ucide mintea. Frica  de a ramane necunoscut pentru ceilalti ne impinge sa iesim in evidenta online mai mult decat am avea curajul sa o facem offline. Frica de a nu iesi in evidenta devine o piedica in calea realizarii acelui lucru “maret” care ne-ar scoate in evidenta by default.

Mi-ar placea ca oamenii sa nu mai incerce atat de mult sa fie primii intr-o competitie virtuala (RoBlogFest 2011) si sa petreaca mai mult timp studiind obiectul competitiei in care s-au inscris. Cum iti dai seama ca blogul tau este valoros? Simplu. Produci bani din el sau datorita lui. Nu-ti trebuie un juriu pentru a-ti da seama de lucrul acesta. De validare toti avem nevoie …dar oare validarea ar trebui sa vina din castigarea unui concurs?

Oare cati se gandesc si la altcineva inainte de a asterne cuvinte pe blog, Facebook sau Twitter?

*sursa img

Mar 14, 2011AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

Visul ploii calde de varaNumele companiei si functia, va rog!
Comentarii: 10
  1. Cristi Ariton
    10 years ago

    Foarte simplista explicatia blogului de succes! Sunt mult prea multe variabile ca sa te pronunti atat de categoric.

    RaspundeCancel
  2. waven
    10 years ago

    Valoarea unui blog chiar stă în banii pe care-i produce? La asta se reduce totul?

    RaspundeCancel
  3. Dragos Bunea
    10 years ago

    "frica de tacere 2.0" :))
    Nu sunt de acord cu tine la un singur lucru si acela e faptul ca valoarea unui blog nu e data neaparat de banii pe care ii produce. Sunt 100% convins ca exista bloguri ce produc bani putini ori deloc insa sunt mult mai valoroase din punctul de vedere al continutului pe care il au fata de alte bloguri care mizeaza pe cantitate si mai putin pe calitate.
    Eu mi-am inscris blogul in concurs pentru a vedea daca este pe drumul cel bun sau nu. O sa aflu pe 25 Martie.

    RaspundeCancel
  4. AnaMatei
    10 years ago

    Vad ca sunteti toti de aceeasi parere:)si partial aveti dreptate.
    Mi-am exprimat o parere mai pragmatica si-am fost transanta.
    Totusi, am inclus un link catre un articol care expune pe larg criteriile pe care eu le consider valide. Avea sens sa le repet?
    @Cristi @Waven > variabilele sunt incluse in articol desi nu sunt expuse
    @Dragos > Bafta!

    RaspundeCancel
  5. Cristi Ariton
    10 years ago

    Scrii articole foarte greu de comentat...daca te grabesti sa comentezi, cazi ca fraierul; daca stai si intorci problema pe toate partile te vezi in situatia in care comentariul nu aduce un plus si renunti (dar nici nu esti sigur de intentia textului).
    Totusi, stereotipul de calitate pe care o prezum blogului tau si tie ca autoare ma face sa imi mentin critica.
    Oricare ar fi trimiterile/variabilele luate in considerare nu cred ca a produce bani din el sau datorita lui = succes. Cred ca succesul e particular definit in functie de ce vrea fiecare cu blogul lui.

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      10 years ago

      Cristi,
      Eu nu zic nu. O fi greu sa comentezi pe blogul acesta. Imi pare rau :(. Stii vorba asta: "Lucrurile usoare nu merita facute"? :)

      Uite, de dragul discutiei si argumentatiei, iti pun 2 intrebari:

      1. Tu ce scop ai dat blogului tau?
      tinand cont de
      "Pot fi găsit la: adresa@yahoo.com, pentru propuneri, critici, colaborari, feedback pe CVuri, guestpost.
      Din iulie 2009 locuiesc in Norvegia, in consecinta, sunt disponibil doar pentru colaborari online. Domeniile mele de interes sunt in general legate de HR si in special HR in Social Media."

      2. Te rog da-mi adresa unui blog bun (consecvent, original, util, etc.) in .ro al carui autor nu castiga nici un ban din el, desi scrie de 1-2 ani?

      Mersi frumos

      P.S. Sa nu te superi pe mine, da ? :D

      RaspundeCancel
    • Cristi Ariton
      10 years ago

      Ok, fara sa le redau in ordinea importantei iata cateva scopuri. Scriu blogul pentru a socializa profesional, pentru status in online, pentru ca pune presiune pe mine si ma ajuta sa imi structurez ideile, pentru ca imi va usura reacomodarea cu mediul universitar. Blogul si celelalte conturi sociale imi sunt "laboratoare sociale", ma pasioneaza si urmaresc tipologii de useri (fetish de HR & sociologie).
      Lista poate continua, felul meu de a face blogging merge pe o idee "egoista", de dezvoltare personala. Am 2 PhD care imi urmaresc blogul si cu care corespondez pe marginea a ceea ce scriu. Pentru mine fac cat toate bannerele Chinezului.
      Nu ma intelege gresit, sunt pro monetizare. Arta care nu vinde ridica semne de intrebare!
      Raspunsul la 2) e exprimat la general in ce am scris mai sus.

      Nu ma supar pe tine dar cred ca voi deveni mai repede un blogger de succes daca imi vei scrie un guestpost. :P

      RaspundeCancel
    • AnaMatei
      10 years ago

      Momentan, abia am timp sa scriu pe blogul acesta dar vedem.

      RaspundeCancel
  6. Nasul
    10 years ago

    Pe mine m-au înscris în roblogfest nişte indivizi care n-aveau ce face.

    Sincer, pe mine nu mă interesează acest concurs deoarece nu mă ajută cu nimic dacă l-aş câştiga.

    Valoarea blogului meu este dată de banii câştigaţi de pe seama lui, numărul de vizitatori unici şi numărul vizitatorilor care revin. ;)

    RaspundeCancel
  7. Dragos Bunea
    10 years ago

    @Nasul - valoarea ta, valoarea ta, nu o are nimenea, este?! Hai ma lasi cu faza ca te-au inscris niste tipi care nu aveau ce face, canta la alta masa lucrurile astea. Ai vazut ca blogul tau a fost criticat si acum o intorci. Ce valoarea are blogul tau? Seo-spam pot sa fac si eu si multi altii. Mai gandeste odata inainte sa dai cu degetele-n taste.

    RaspundeCancel

Leave a Reply to Cristi Ariton Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

10 years ago 10 Comments Marketing, Social Media Marketingblog, facebook, twitter
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei