• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / Love Brands

Love Brands

gloria jean's coffees

Oare cati dintre voi aveti senzatia ca o marca va ofera dovezi constante de dragoste...aici in Romania?

Cred ca putem numara aceste marci pe degetele unei singure maini.

Daca ar fi sa aleg doar 2 marci preferate din punct de vedere al atitudinii lor vizavi de consumator, cu siguranta as alege Gloria Jean’s Coffees si IKEA. Sunt doua locuri in care ma duc cu placere pentru ca in mod constant simt afectiunea acestor marci pentru clientii sai.

gloria jean's coffeesLa Gloria Jean’s Coffees imi plac bauturile (cu mai multe calorii decat vreau sa constientizez) si apreciez francizele bucurestene pentru ca au inteles foarte bine ca fidelizarea clientilor vechi este mai profitabila decat aducerea clientilor noi.

Oamenii draguti de la Gloria Jean’s au conceput acum ceva timp (eu stiu doar de aproximativ 1 an) un card de fidelitate. Prin acesta, la 10 bauturi cumparate dintr-o cafenea Gloria Jean’s ti se ofera o bautura gratis. Nu mai stiu exact cate carduri de fidelitate am consumat intr-un an dar au fost destule. Bineinteles, la aceasta metoda de fidelizare se adauga felul in care oamenii din francizele bucurestene isi trateaza clientii.

card de fidelitate gloria jeans

Oamenii alesi sa gestioneze relatia cu clientii fac diferenta. Ei spun povestea marcii tale, ei comunica consumatorului filosofia ta si ei au puterea de a transforma un simplu vizitator intr-un client fidel sau nu. Personalul amabil care ma intampina negresit cu zambetul pe buze este motivul pentru care prefer Gloria Jean’s Coffees in loc de Starbucks, cel putin in Bucuresti.

IKEA AUTrecand la al doilea love brand, IKEA reuseste sa transmita aprecierea sa pentru clienti intr-un mod aparte, avand o filosofie destul de diferita de toate celelalte marci prezente pe piata romaneasca.

Atmosfera din magazin si personalul amabil ma determina sa revin. Ati vazut pe cineva care sa intre in IKEA si sa iasa fara sa faca vreo cumparatura? Eu nu. Este singurul magazin din care pur si simplu nu poti sa iesi fara sa iti cumperi ceva, fie ca ai nevoie sau nu de acele obiecte. IKEA transpune afectiunea pentru consumator prin intermediul detaliilor fine – o arta care combina design-ul cu merchandising-ul si branding-ul ambiental.

Ce alte exemple de love brands cunoasteti in piata romaneasca?

sursa img: IKEA AU & Gloria Jean’s Coffees

Mar 23, 2011AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

EQ previewBeneficiarii LBS in Romania
Comentarii: 8
  1. Constantin COCIOABA
    10 years ago

    Decathlon?

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      10 years ago

      ah, da...bun! trotineta ftw :D
      n-am trecut pe-acolo inca:(

      RaspundeCancel
  2. Mara
    10 years ago

    mie imi place mult Google. E "produsul" pe care il consum zilnic, si e foarte rewarding.

    offline, imi place mult Mega Image (gasesc permanent bunatati care nu le au in alte parti)si blogul tau inspirational pe care il citesc zilnic. ce compilatie de branduri :D

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      10 years ago

      hmm...cred ca n-am fost foarte clara in articol...
      ma refeream mai degraba la o emotie, o atmosfera pe care sa ti-o transmita marca.
      mersi frumos

      RaspundeCancel
  3. Eleonora
    10 years ago

    Cinnabon :) pentru deserturile lor cu caramel si pt personalul amabil

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      10 years ago

      Produsul e bun dar nu mi se pare prezentarea suficient de simpatica...adica as prefera sa nu le mananc la un stand in mall-uri ci intr-un spatiu mai prietenos:)

      RaspundeCancel
  4. Florin
    10 years ago

    Stiu doua ''brand-uri'' care imi ofera mereu..fiori : CFR si ''Spitalul Romanesc''.

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      10 years ago

      :))

      RaspundeCancel
Pingbacks: 1
  1. Mai mult loc pentru vise in Catalogul IKEA 2012 | Ana Matei - Marketing Blog: SEO & Mobile Apps
    7 years ago

Leave a Reply Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

10 years ago 9 Comments Marketingbranding, branding ambiental, Gloria Jean's, IKEA, love brands
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei