• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / Social Media Marketing / LBS: idei pentru Urbopedia

LBS: idei pentru Urbopedia

urbopedia

In primul rand, trebuie sa spun ca imi place Urbopedia. Ce m-ar face foarte fericita ar fi ca Urbo sa ofere 2 elemente in plus si nu cred ca aceste idei nu i-ar face si pe ei mai fericiti macar cu 1% la incasari:

1. Posibilitatea de a integra check-in-uri, tips si mayorships pentru o afacere locala intr-un tab pe Facebook, alaturi de parerile utilizatorilor, pe modelul aplicatiei “Place Widget” care ofera aceste lucruri pentru Foursquare.

2. Statistici publice pentru utilizatorii unici ai aplicatiei pe orase, procentul celor care ofera si o recenzie, etc. Cred ca ar fi un instrument de convingere a clientilor privind utilitatea investitiei in cupoane si locatii sponsorizate.

Poate vorbesc prostii dar odata cu introducerea Facebook Places – Deals, Foursquare nu este singurul care are de suferit, nu-i asa?

*sursa img

Mar 27, 2011AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

Facebook Q&ASEO? Algoritmi? sau cum functioneaza Google?

Leave a Reply Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

12 years ago Marketing, Social Media Marketingafaceri locale, foursquare, LBS, promovare afaceri locale, Urbopedia
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei