Cu zeitele Social Media nu te pui! S-au apucat de marsul truismelor PR-istice: “stop manipularii motoarelor de cautare” si “sa producem content de calitate”.
Breaking News: SEO n-ar exista fara ajutorul instrumentelor furnizate de “insusi” Google. Practic, n-am avea statisticile necesare pentru a “manipula” motoarele de cautare.
Si continutul? Cine decide daca-i de calitate sau nu? PR-istii sau vizitatorul site-ului? Caci vizitatorul ajunge la continutul tau prin intermediul anumitor cuvinte cheie pe care le scrie in casuta aia de pe Google. Bine, cu retelele de socializare s-ar putea sa ajunga din greseala, mai precis din link in link, dar sa nu ne precipitam si sa ne aducem aminte de procente: Google vs. retele de socializare in traficul site-urilor romanesti.
Off topic si nu chiar, zic sa consultati si diferentele intre Inbound Marketing si Outbound Marketing.
Sa trecem la lucruri mai serioase, pe care zeitele Social Media nu le prea inteleg, desi sunt de multa vreme in onlain: Evolutia Algoritmului Google in perioada 1999 – 2011.
Daca nu va cade bine acest articol, serviti-l cu lamaie!
Cititorii fideli sunt rugati sa ignore agresivitatea nejustificata si sa scaneze doar prezentarea.
Multumesc!