Recunosc ca am blocat Causes pe Facebook. Chiar nu-mi pot da seama daca este o alegere buna sau nu. Cert este ca in perioada in care aceasta optiune a fost activa, am fost agresata de notificarile constante primite de la persoane care n-au inteles ideea de Cauza.
Pe de-o parte, imi pare rau ca nu pot sustine adevaratele cauze, dar in acelasi timp imi dau seama de faptul ca in spatele a numeroase cauze stau ONG-uri cu afaceri prospere. Nu zic ca-i rau, nu-i zic ca-i bine. Doar zic din ceea ce stiu ca se intampla in Romania.
Acestea fiind zise, m-a surprins urmatoarea declaratie:
“We want to raise the bar for advertising,” Mahan said. “There’s a reason why cause-based marketing is fastest-growing area of marketing dollars spent.”
Matt Mahan – Vice President of Social Impact www.causes.com
Declaratia vine pe fondul introducerii unei noi optiuni pentru Cauzele de pe Facebook: Give a minute. Aceasta se adreseaza advertiserilor si ar avea la origine nevoia utilizatorilor de a dona mai mult decat isi permit. Prin urmare, ei vor dona un pic din timpul lor pentru a vizualiza un clip publicitar sau pentru a completa un chestionar. Banii obtinuti astfel vor fi donati pentru anumite cauze.
hmm…Online cause – based marketing evolution?