• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / Social Media Marketing / SentiMatrix: Analiza Sentimentului

SentiMatrix: Analiza Sentimentului

Sentiment Analysis

Analiza Sentimentului?

Analiza Sentimentului sau Opinion Mining se refera la o aplicatie de extragere si procesare a atitudinilor unor persoane vizavi de un anumit subiect (dintr-un text) si se realizeaza  prin intermediul unor operatori: natural language processing, computational linguistics si text analytics.

2 Beneficii majore ale Analizei Sentimentului

  • Ajuta oamenii de PR  in gestionarea prezentei unei marci in mediul online, oferindu-le posibilitatea de a raspunde in timp real mentiunilor pozitive si negative legate de marca gestionata. Folosind Analiza Sentimentului, oamenii de PR stiu deja ce tip de scenariu din procesul SCRM sa foloseasca.
  • Ajuta oamenii de Marketing  sa determine momentul optim de lansare a unei campanii, prin urmarirea opiniei publice privind concurenta.

SentiMatrix

Instrument de analiza a sentimentului care ajuta companiile, oamenii de PR si Marketing sa isi imbunatateasca prezenta in mediul online printr-o monitorizare continua a mesajelor publicate pe Internet, dar si prin clasificarea lor ca mentiuni pozitive, neutre sau negative.

Folosind tehnici de procesare a limbajului natural, aplicația este capabilă să “înțeleagă” şi să extragă sentimentul/opinia atât din articolele apărute în presa online, cât şi din comentariile articolelor.

De asemenea, aplicația este capabilă ca dintr-un articol să extragă entitățile, pentru a identifica Cine?, Ce?, Unde?, Cand?

Comunicat de presa SentiMatrix

Ce iti doresti tu de la un instrument de Analiza a Sentimentului?

Instrumentul a fost lansat in Beta anul trecut, iar acum se pregateste o noua versiune imbunatatita.

Pentru a veni in ajutorul oamenilor draguti de la SentiMatrix, o sa va rog pe cei care lucrati in Marketing si PR sa acordati 5 minute din timpul vostru pentru a completa acest scurt chestionar privind asteptarile voastre de la un instrument de analiza a sentimentului.

Daca sunteti la fel de interesati ca mine in noutatile SentiMatrix, aveti posibilitatea de a primi o notificare odata cu lansarea oficiala a noii versiuni SentiMatrix.


Apr 19, 2011AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

Twitter: inca 1 si ma ducAnaliza concurentei pe Facebook
Comentarii: 2
  1. Stefan
    10 years ago

    Buna ziua, as fi interesat, exista vreun alt sentiment analysis tool in Romania? Sentimatrix este primul dezvoltat in tara? Va multumesc pentru timpul acordat pentru a-mi raspunde! O zi cat mai placuta!

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      10 years ago

      Îmi pare rău, nu știu să fie altul.

      RaspundeCancel

Leave a Reply Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

14 years ago 2 Comments Marketing, Social Media Marketinganaliza sentimentului, gestionare marca online, instrument analiza sentiment, marketing online, mentiuni negative online, mentiuni pozitive online, opinion mining, pr online, sentimatrix
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei