Analiza Sentimentului?
Analiza Sentimentului sau Opinion Mining se refera la o aplicatie de extragere si procesare a atitudinilor unor persoane vizavi de un anumit subiect (dintr-un text) si se realizeaza prin intermediul unor operatori: natural language processing, computational linguistics si text analytics.
2 Beneficii majore ale Analizei Sentimentului
- Ajuta oamenii de PR in gestionarea prezentei unei marci in mediul online, oferindu-le posibilitatea de a raspunde in timp real mentiunilor pozitive si negative legate de marca gestionata. Folosind Analiza Sentimentului, oamenii de PR stiu deja ce tip de scenariu din procesul SCRM sa foloseasca.
- Ajuta oamenii de Marketing sa determine momentul optim de lansare a unei campanii, prin urmarirea opiniei publice privind concurenta.
SentiMatrix
Instrument de analiza a sentimentului care ajuta companiile, oamenii de PR si Marketing sa isi imbunatateasca prezenta in mediul online printr-o monitorizare continua a mesajelor publicate pe Internet, dar si prin clasificarea lor ca mentiuni pozitive, neutre sau negative.
Folosind tehnici de procesare a limbajului natural, aplicația este capabilă să “înțeleagă” şi să extragă sentimentul/opinia atât din articolele apărute în presa online, cât şi din comentariile articolelor.
De asemenea, aplicația este capabilă ca dintr-un articol să extragă entitățile, pentru a identifica Cine?, Ce?, Unde?, Cand?
Comunicat de presa SentiMatrix
Ce iti doresti tu de la un instrument de Analiza a Sentimentului?
Instrumentul a fost lansat in Beta anul trecut, iar acum se pregateste o noua versiune imbunatatita.
Pentru a veni in ajutorul oamenilor draguti de la SentiMatrix, o sa va rog pe cei care lucrati in Marketing si PR sa acordati 5 minute din timpul vostru pentru a completa acest scurt chestionar privind asteptarile voastre de la un instrument de analiza a sentimentului.
Daca sunteti la fel de interesati ca mine in noutatile SentiMatrix, aveti posibilitatea de a primi o notificare odata cu lansarea oficiala a noii versiuni SentiMatrix.