• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / Oamenii de presa si marketing traditional, viitorii oameni de online

Oamenii de presa si marketing traditional, viitorii oameni de online

Stiu ca suna a titlu de tabloid, dar cam acesta este “curentul” pe care il observ in jurul meu, inca de la sfarsitul anului 2010. Toate-s vechi si noi-s toate.

Concedieri si demisii

Agentiile interactive fac concedieri printre marketerii vechi pentru a ii inlocui cu marketeri online, iar jurnalistii pleaca de buna voie sau sunt inlocuiti. Se pare ca si in planurile acestora intra o redirectionare 302 sau 301 catre online.
Nu-i invinovatesc, am facut si eu chestia asta la sfarsit de 2009.

Multi incearca, putini reusesc

Gasca se mareste, piata creste…dar cat? Sunt 7.5 milioane de utilizatori de Internet in Romania.
Oare de cati Marketeri si PR-isti ai nevoie pentru a gestiona o piata atat de mica, care primeste resturi de bugete de la OOH, Print, TV si radio?
Zic ca este o piata mica pentru ca altfel n-ar mai fi nimeni nevoit sa cumpere trafic, sa “imprumute” articole sau sa spameze prin tag-uri offtopic pentru a intrece concurenta cu 2 unici/zi, lucru care asigura un loc in planul bugetelor media al marilor companii.

Ma intreb cati dintre oamenii de marketing traditional sau jurnalisti vor reusi o redirectionare de cariera 301, in conditiile in care Internship-ul ia usor usor locul postului de Junior, cel putin in PR/Marketing/Advertising, toate cu online in coada? Sa zicem ca iti gasesti un post de junior; tot ai nevoie si de cunostinte un pic mai tehnice (mie una, mi s-a cerut HTML si un pic de SEO inainte de a fi angajata pe post de SEO junior).

V-as povesti mai multe dar mi s-a terminat cerneala din calimara.

Bafta!

*sursa img

May 1, 2011AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

PR-istulAlergand dupa bomboane
Comentarii: 2
  1. Dorina
    11 years ago

    toti vrem sa fim specialisti in online :P dar nu-i asa usor..sa tii pasul cu toate schimbarile care apar in fiecare zi e destul de greu..dar poate nu sunt nici alte alternativa..iar in ce priveste resturile de bugetele alocate online-ului nu cred ca mai este asa..in unele agentii online este mult mai important decat presa..in prezent se pune f mare accent pe TV si digital..

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      11 years ago

      La schimbari poti tine pasul cu feed-urile potrivite in reader + o ora/zi dedicata. Problema apare cand avem foarte multi oameni care, in afara de a citi reader-ul si a scrie pe blog, nu stiu sa practice o meserie online.
      Privind bugetele, aici discutia este mult mai ampla. Agentiile sunt prestatori de servicii pentru clienti cu bugete mari. Sunt si multi clienti mari care nu lucreaza cu agentii.
      Intr-adevar, ai dreptate cu print-ul, insa clientul final inca investeste mult in Media traditionala. Stiu ca sunt si exceptii.
      Tendinta este de a trece pe online, dar numai in anumite domenii. Sunt inca multe alte sectoare de activitate care nu au investit bugete in online. De asta ziceam ca, la nivel de bugete globale de marketing, online-ul inca primeste restul.
      Nu contest faptul in ultimii 3 ani, piata de publicitate online a crescut semnificativ si inca mai creste... dar sa fim realisti: http://unapezi.ro/general/art2121706492/.

      RaspundeCancel

Leave a Reply Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

11 years ago 2 Comments Marketingadvertising, jurnalisti, marketing, online
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei