
Stiu ca suna a titlu de tabloid, dar cam acesta este “curentul” pe care il observ in jurul meu, inca de la sfarsitul anului 2010. Toate-s vechi si noi-s toate.
Concedieri si demisii
Agentiile interactive fac concedieri printre marketerii vechi pentru a ii inlocui cu marketeri online, iar jurnalistii pleaca de buna voie sau sunt inlocuiti. Se pare ca si in planurile acestora intra o redirectionare 302 sau 301 catre online.
Nu-i invinovatesc, am facut si eu chestia asta la sfarsit de 2009.
Multi incearca, putini reusesc
Gasca se mareste, piata creste…dar cat? Sunt 7.5 milioane de utilizatori de Internet in Romania.
Oare de cati Marketeri si PR-isti ai nevoie pentru a gestiona o piata atat de mica, care primeste resturi de bugete de la OOH, Print, TV si radio?
Zic ca este o piata mica pentru ca altfel n-ar mai fi nimeni nevoit sa cumpere trafic, sa “imprumute” articole sau sa spameze prin tag-uri offtopic pentru a intrece concurenta cu 2 unici/zi, lucru care asigura un loc in planul bugetelor media al marilor companii.
Ma intreb cati dintre oamenii de marketing traditional sau jurnalisti vor reusi o redirectionare de cariera 301, in conditiile in care Internship-ul ia usor usor locul postului de Junior, cel putin in PR/Marketing/Advertising, toate cu online in coada? Sa zicem ca iti gasesti un post de junior; tot ai nevoie si de cunostinte un pic mai tehnice (mie una, mi s-a cerut HTML si un pic de SEO inainte de a fi angajata pe post de SEO junior).
V-as povesti mai multe dar mi s-a terminat cerneala din calimara.
Bafta!
*sursa img