Un advergame dulce
Nu mai tin minte la cine am descoperit Pleasure Hunt (my Magnum) pe Twitter, dar cred ca este cea mai interesanta campanie online pe care am vazut-o in ultima vreme.
Advergame-ul Pleasure Hunt este realizat de Lowe Brindfors si B-Reel pentru promovarea unui sortiment de inghetata cu alune -Magnum Temptation si a fost lansat la inceputul lunii aprilie.
Recunosc c-am alergat cu placere dupa 100 de bombonele din cele 20 de site-uri prin care te poarta personajul din joc, incercand sa le colectionez pe toate. Am intrerup cursa bomboanelor dar am ramas cu un sentiment placut, izvorat din creativitatea si interactivitatea acestui joculet Flash.
Pleasure Hunt – cateva statistici
- Twitter: 25.124 mentiuni pe acest short URL.
- Facebook: Shares 57.599, Likes 29.453, Comentarii 27.115.
- In ultima luna, comunitatea Magnum de pe Facebook a crescut cu 62 892 fani, ajungand astfel la un numar total de 1.010.348, conform SocialBakers.
- Clipul pentru Pleasure Hunt, creat de Digital Buzz, a inregistrat 5,772 de vizualizari pe Vimeo.
Enjoy Pleasure Hunt!
Magnum Pleasure Hunt Across The Internet from Digital Buzz on Vimeo.