Social Memories by DHL
Facebook ne tachineaza cu optiunea Memories de ceva vreme. Pana reusesc ei sa o implementeze, iata ca Deutsche Post DHL a dezvoltat o aplicatie destul de interesanta, care se ocupa de colectarea datelor din contul utilizatorilor de Facebook, precum si cu prelucrarea lor in functie de anumiti parametri, in scopul salvarii lor pentru posteritate. Posibilitatea de selectie a perioadei si interactiunea pe tip de continut (poze, statusuri, comentarii) mi s-au parut cele mai interesante optiuni. Despre Social Memories am aflat de la Cristina Avadanei.
Ma gandeam ca mi-ar fi de ajutor o astfel de aplicatie pentru paginile de fani, evident cu alti parametri, de preferat cu posibilitate de filtrare a informatiilor, astfel incat sa pot avea o imagine de ansamblu asupra interactiunii fanilor, totul intr-o carticica a statisticilor din Facebook Insights cumulate in pie chart-uri. Iata si clipul de prezentare pentru Social Memories, o aplicatie care a reusit sa stranga peste 8.000 de fani in 10 zile:
Modificari pentru administratorii de Fan Pages
Tot de la Cristina am aflat si despre cateva noi optiuni pentru administratorii de pagini Facebook, aparent introduse de astazi: Ads si Pages au fost separate, ordonarea paginilor se face in functie de numarul de fani si afisarea numarului de Like-uri noi este disponibila si in lista paginilor administrate. Mai multe informatii despre aceste modificari gasiti pe Social Web. Lipsesc 2 zile si hop Facebook mai schimba / adauga niste optiuni. Totul spre bine, nu?