• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / Lasa-ti imaginatia sa zburde!

Lasa-ti imaginatia sa zburde!

The Art of Can

“Lasa-ti imaginatia sa zburde!” este tagline-ul competitiei propuse de RedBull, parte a unei campanii ce a facut deja inconjurul lumii.
Bucurestiul a fost impanzit peste noapte de mesh-uri ale creatiilor internationale din competitia “The Art of Can” – o campanie CSR interesanta a marcii RedBull.

…o campanie CSR

Zic CSR pentru ca RedBull sustine prin “The Art of Can” atat dezvoltarea durabila, militand pentru reciclarea materialelor din aluminiu, cat si dezvoltarea artei contemporane. Mi-a placut mult iesirea din decorul mesajelor traditionale plasate pe OOH-urile bucurestene, deja invizibile pentru multi consumatori. In plus, mi se pare a fi prima campanie CSR realizata in Romania ce se conformeaza unor standarde internationale.

Obiectivul: Angrenarea spiritelor creative intr-o competitie a mesajelor ce militeaza pentru dezvoltare durabila prin arta contemporana.

Scurt istoric:

Arta de a crea capodopere din doze de Red Bull isi are inceputul in 1999. Expozitii au avut loc pretutindeni in lume, din Europa si pana in Noua Zeelanda. Tari precum Austria, Germania, Olanda, Elvetia, Marea Britanie, Africa de Sud, Singapore si SUA au indemnat artisti sa isi creeze propriile opere de arta din aluminiu. In total, s-au tinut 42 de expozitii in 24 de tari.

In 2011, a sosit randul Bucurestiului sa gazduiasca prima editie din Romania a Red Bull Art of Can.

Red Bull Art of Can ofera o platforma pentru oricine doreste sa isi exploreze talentul creativ indiferent de varsta. Artisti, studenti, bunici, cu totii sunt invitati sa isi trimita creatiile. Red Bull Art of Can este o exprimare adevarata a imaginatiei, cu restrictii minime sau inexistente pentru artistii ce se dezvolta.

*sursa info

Termen limita de inscriere a creatiilor: 25 iunie. Mai multe info >

Premiile competitiei: 3 excursii de 2 persoane in New York, Venetia si Bilbao si un premiu special: un workshop la Muzeul Guggenheim.

Uneori, offline-ul este reconfortant. Campania RedBull mi-a adus aminte de surpriza placuta din 2007, cand am vizitat Centrul Pompidou, un loc in care curatorii muzeului de arta contemporana erau elevi de 14-16 ani.

May 16, 2011AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

Lectia de PRUneori, e nevoie de mai mult...
Comentarii: 1
  1. maria
    9 years ago

    multumesc pentru updatare. foarte misto ideea si executia. long live goood marketing :)

    RaspundeCancel

Leave a Reply to maria Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

9 years ago 1 Comment Marketingcampanie csr, OOH, redbull
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei