Incerc sa completez seria de resurse de pe blog cu cateva informatii punctuale despre Social Media Marketing, utile pentru cei interesati de o gestionare corecta a prezentei online.
5 lucruri simple pentru gestionarea prezentei tale in Social Media
1. Cercetare de piata si studiul concurentei directe;
2. Setarea obiectivelor + intocmirea strategiei;
3. Implementarea strategiei;
4. Evaluarea efectelor pozitive/negative si ajustarea strategiei;
5. Repetarea procesului, respectiv adoptarea unei atitudini constante in mesaje si ajustarea permanenta a elementelor implicate.
Totul incepe de la o cercetare a pietei si o strategie de abordare a acesteia. Prezentarea lui Bobby Voicu la SMS Sibiu va ofera repere in alcatuirea unei strategii, fara de care practic nu poti sa produci un ban din nici un tip de afacere.
Firesc, dupa ce am cercetat piata si am stabilit un set de obiective alaturi de o strategie de abordare a pietii, urmeaza partea in care stabilim ce instrumente putem folosi pentru a ne usura munca. Prezentarea lui Auras Geambasu, tinuta la intalnirea lunara a 2Parale (platforma de Marketing Afiliat), ne ofera cateva din instrumentele necesare punerii in practica a strategiei.
Dupa ce primii 2 pasi au fost realizati cu succes, ar trebui sa ne construim o strategie de valorificare a continutului pe care il producem, respectiv a ne evalua munca in vederea generarii de venituri.
*Intr-adevar, pentru cei aflati la al doilea sau al treilea blog, acest pas de valorificare a continutului este plasat inca de la inceput in strategia globala, respectiv intr-un plan de business.
In acest punct, va mentionez doua resurse prin care puteti valorifica un blog: Blogal Initiative si Marketingul Afiliat. (2 Parale ajuta bloggerii, utilizatori ai platformei WordPress cu un plugin, destul de simplu de folosit, al carui video tutorial il puteti urmari mai jos).
Tudor Sandu – 2Performant Product Importer (1) from ReFresh.Ro on Vimeo.
Cred ca sunt lucruri utile ce merita impartasite.
Leave a Reply