Pixelii fericirii nejustificate si recenziile
Foursquare ma amuza mai mult decat Facebook Places, cel putin pentru moment. Cand am intrat in aceasta retea, mi-am spus ca nu voi ceda mirajului insignelor; m-am inselat: o senzatie de satisfactie ciudata pune stapanire pe mine cu fiecare insigna virtuala dobandita. Acesti pixeli colorati, ai caror prezenta in profilul 4sq imi produce bucurii pe care cu greu le puteam anticipa 🙂 , mi se par un soi de Achievements in Leaderboard-urile jocurilor iOS, pe motivul ca iti dau acea dependenta inexplicabila.
Lasand la o parte pixelii fericirii nejustificate, reteaua Foursquare ofera recenzii. Parca ai putin mai multa incredere intr-un restaurant, atunci cand vezi un comentariu sau o recenzie pozitiva. Mi se pare imbucurator ca am pasit in foarte putine locuri din Bucuresti in care sa nu fi gasit cel putin 1 Tip. Totusi, inca sunt foarte putine promotii 4sq; multi nu stiu cum se umplu paginile rezultatelor de cautare sau cele ale retelele sociale de recenzii pozitive sau negative ale localului lor. Eu las recomandari pentru locurile vizitate pentru ca imi place ideea ca bucur pe cineva daca ii spun sa guste “Saltimbocca alla Romana”, in orice Tratoria Il Calcio din Bucuresti.
Recenziile pe Google
In timp ce LBS – LBA sunt destul de putin utilizate in Romania, atat in in randul consumatorilor de smartphones, cat si in randul firmelor ce ar putea beneficia de noile retele de socializare, Google.ro pare ca-si continua drumul catre inserarea rezultatelor din sectiunea Harti printre rezultatele naturale, poate mult mai ostentativ decat o facea pana acum. Asteptati un pic si prima pagina de rezultate din Google.ro, setata sa afiseze 10 rezultate, va afisa 20 sau mai multe. In acest caz, optimizarea pe harti devine necesara pentru o afacere locala de tipul celei ilustrate mai jos. 2 capturi de aici:
Web-ul tau nu-i web-ul meu!
Recomandarile prietenilor sau ale necunoscutilor pun usor, usor stapanire pe alegerile noastre online, fie ca sesizam sau nu. Poate in acest context, vi se pare evidenta motivatia aparitiei etichetei “Important” in Gmail.
Si uite asa imi aduc aminte de clipul de mai jos (via * Dragos Novac).
Leave a Reply