HyperActive a publicat Digital FactBook 2011, un raport interesant despre peisajul online-mobile romanesc si nu numai.
In paginile sale veti gasi statistici despre evolutia consumului digital, alaturi de cateva cifre interesante despre mobile marketing in perioada 2006-2010: numar de SIM-uri active, evolutia bugetelor pentru SMS Marketing precum si cateva idei despre indicatori de performanta, creativitate, cercetare de piata si psihologia consumatorului digital.
Mi-ar fi placut ca cifrele oferite sa se axeze strict pe piata Romaneasca. M-ar fi interesat sa aflu consumul romanesc de Foursquare si Social Gaming. Din pacate, mai nimeni nu ia in calcul Social Gaming, desi este o activitate predominanta a utilizatorilor obisnuiti de Facebook. Din cate stiu, nici un brand prezent pe piata romaneasca nu a pasit in acest spatiu si aici nu vorbesc doar despre dezvoltare de jocuri pentru Facebook, ci si de branding-ul celor existente. Trecand peste lipsa de profunzime a ideilor si statisticilor pe anumite subiecte, raportul mi se pare o lectura interesanta.
Leave a Reply