• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / Mobile / Cat costa publicitatea Apple?

Cat costa publicitatea Apple?

AppleLogo

Costul unei campanii de bannere in reteaua iAd

Pai, o doamna draguta de la Apple ne-a spus scurt pe doi: $5.000 pe CPC (*doar pe modelul freemium)
CTR-ul mediu comunicat de aceasta a fost de 20%. Si-atunci ii dau dreptate lui Dan Vartopeanu, cand estimeaza un CTR de 10 ori mai mare pe mobil decat media CTR-ul pe web (estimativ, bineinteles).

S-o facem sau sa n-o facem?

Pana acum, am trait bine si fara publicitate prin iAds.
Voi cum ati investi cei $5.000, presupunand ca aveti incredere in produsul vostru? Ati aloca acesti bani in bannere pe publicatii web mari, dedicate jocurilor iOS sau in iAds?

Unde estimati o rata de conversie mai mare?

Stiu, testarea ambelor variante ar fi o binecuvantare, dar sa zicem ca mai mult de atat nu ne permitem, iar Apple nu are optiuni mai putin costisitoare.

Jul 29, 2011AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

Securitatea datelor in contextul achizitiei domeniilor si gazduirii webO colectie de 5 instrumente SMM
Comentarii: 4
  1. Mihai
    14 years ago

    Stai ca nu inteleg :). 5000 de euro per click, sau 5000 de euro campania minima in sistem CPC ?!

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      14 years ago

      eh, cum pe click? ar fi aberant. nu, campanie de bannere, cu plata la click pentru alimentarea unui cont cu minim 5000 dolari. (am scris din graba euro in loc de dolari). dai cei 5000 de dolari si apoi din ei iti scade pentru fiecare click.

      RaspundeCancel
  2. Dan
    14 years ago

    Eu as testa iAd din simplul motiv ca pana acum bariera de intrare era 1 milion $ pentru o campanie, prin urmare e o retea ai caror utilizatori nu au fost prea mult expusi la reclame pe mobil - asta daca vrei sa te adresezi pietei nord americane, altfel sunt alte retele de folosit pentru piata romaneasca.

    RaspundeCancel
    • AnaMatei
      14 years ago

      Mersi :) Si eu sunt curioasa: daca un CTR mare duce si la mai multe conversii, tinand cont de click-urile eronate. Nu stiu studii de caz in directia iAds, asa cum sunt pe varianta de publicitate off AppStore. O sa vad care ar fi avantajele ambelor variante, dar pana la urma decizia va fi a celui care scoate bugetul.
      Romania nu este in publicul tinta. 1 singura vanzare la ultima aplicatie :)
      Americanii,japonezii si australienii au cumparat cel mai mult. Nu este acelasi public, insa cred ca le pot intui ca zone de consum mare pe aplicatii iOS.

      RaspundeCancel

Leave a Reply Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

14 years ago 4 Comments Marketing, MobileApple, iAds, iOS marketing, marketing mobile, publicitate bannere mobile
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei