
Studiu de caz: Promovarea unei aplicații mobile prin bannere online și mobile
Pe scurt, este vorba despre un test menit să determine cel mai eficient mediu pentru publicitatea prin bannere (online sau mobil), în contextul promovării unui joc pentru iPhone și iPod Touch.
Obiectiv de marketing:
Creșterea numărului de descărcări gratuite ale aplicației în primele zile ale intrării ei în AppStore.
Buget test pentru lansare $2.600, alocat integral pe display (Bannere).
Mediile alese pentru display | Costuri | Timp de afișare | Modalitate de plată:
- Publicitate Online – $1.600 – 30 zile – CPM
- Publicitate Mobile – $1.000- 1 zi – CPC
Rețelele de publicitate folosite pentru livrarea bannerelor:
Online: BuySellAds – 4 Publisheri aleși:
- AppAdvice
- 148Apps
- AppSafari
- AppCraver
AdMob – filtre aplicate:
- Țară: S.U.A.
- Generație /Tip smartphone: iPhone 3GS, iPhone 4, iPod Touch
- Tip de conexiune la Internet: WiFi