• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / Social Media Marketing / Cum apar crizele in Social Media? Cum sunt gestionate de agentiile de PR?

Cum apar crizele in Social Media? Cum sunt gestionate de agentiile de PR?

legal conference

Am descoperit  pe blogul lui Sorin Tudor, o listă utilă a declanșatorilor de crize în Social Media, realizată cu ocazia conferinței Legal Issues in Social Media, organizată de Cristi Manafu și Evensys.

Pornind de la aceasta listă și observând din umbră câteva crize de imagine prin care au trecut/trec anumite mărci, nu pot să nu mă întreb dacă vreun PR este vreodată pregătit pentru a rezolva aceste situații neplăcute.

legal conference

Din câte observ eu piața românească, lipsa de reacție a agențiilor de PR care se “ocupă” în teorie de gestionarea imaginii mărcilor este cea mai des întâlnită practică. “Ignoră și va trece” pare a fi singura metodă aplicată de oamenii de PR.

Pe de altă parte, stau și mă întreb de ce scenariile de criză, respectiv suma acțiunilor PR-ului în astfel de situații nu trece niciodată de teorie, respectiv de pitch, unde totul este posibil.

Să fie lipsă de curaj sau pur și simplu dezinteres?  Mizez pe câte puțin din amândouă.

Cred că pentru majoritatea reperelor ce se constituie în declanșatori ai crizelor de imagine pentru mărci, aș formula un răspuns și aș apela la câțiva lideri de opinie din online pentru popularizarea lui. Apoi, aș trimite răspunsul și oamenilor care au propagat criza de imagine prin acțiunile lor online. Pare primul pas valid, simplu de realizat, dacă ai un pic de interes presărat c-un gram de curaj.

Oct 20, 2011AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

Publicitate online sau mobile pt. aplicatii mobile? studiu de cazBookmarks #3
Comentarii: 1
  1. roxani
    13 years ago

    Eh, încă nu s-au lovit de așa ceva. Ma refer la "the real thing"! Din moment ce nu ai un exemplu relevant pentru a-l prezenta unei companii (caz 100% românesc), termenul de online crisis management este de domeniul SF-ului! Deocamdată nici măcar 2% din populația României nu se află în on line. Deocamdată :) Peste vreun an, doi, se va implementa și asta. De voie, de nevoie:)

    RaspundeCancel

Leave a Reply Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

13 years ago 1 Comment Marketing, Social Media Marketingagentii de PR, crize de imagine, crize in Social Media
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei