
Facebook Ads ar putea fi introduse în news feed. Twitter a făcut un lucru asemănător acum ceva vreme, însă nu cred că CTR-ul a crescut chiar pe cât se așteptau. Într-adevăr, cred că lucrurile stau un pic diferit pe Facebook, iar Sponsored Stories vor înregistra un CTR mai mare, chiar și marcate ca sponsorizate. (*via)
Fanii paginilor Facebook ar putea trimite mesaje administratorilor. Mi se pare una dintre cele mai bune opțiuni pentru că au fost cazuri în care am simțit nevoia să aflu informații suplimentare despre un produs sau serviciu și n-am avut decât să aștept un răspuns mereu întârziat la email-uri. Mă aștept ca rata de răspuns să crească, însă nu dramatic, ținând cont că rata de răspuns la comentarii este mică, deși acestea sunt vizibile. Am observat că și paginile care au Discussion Board au o rată mică de răspuns. (*via)
Facebook are un director pentru oameni, pagini și locuri – habar n-aveam de aceasta opțiune de a căuta alfabetic oameni, locuri sau pagini pe Facebook. L-am găsit întâmplător în paginile de rezultate pe Google.