
Fiecare final de an vine negreșit cu o introspecție. Nu știu dacă e ceva în aer sau pur și simplu ține gândirea colectivă a posesorilor de blog, însă toți stăm să analizăm ce-am făcut mai bine sau mai rău în anul ce se apropie la final; în același timp, ne gândim la ceea ce am putea îmbunătăți la noi în noul an și încercăm să ne proiectăm dorințele pe zidul nevăzut al anului ce vine. În caz că rămâneți fără inspirație pentru rezoluțiile 2012, vizitați moninavelarde.com/newyears/ 🙂
Analizând blogul, mi-am dat seama c-am fost un pic mai harnică decât în alți ani, însă nici pe departe pe cât de harnică mi-aș fi dorit să fiu. Totuși, din +500 articole, mai mult de jumătate au fost scrise anul acesta, mai precis 256 (fără a le lua în calcul pe cele de azi).
Am selectat 25 de articole din categoria Marketing, mai mult pentru autoevaluare, însă mi-ar plăcea să aveți răbdarea de a le parcurge.
Ianuarie
- Mic ghid de bun simt in optimizarea magazinelor online
- Construieste dorinta: A.I.D.A. si cultul apple
- Anatomia ratei de conversie (Krumel)
Februarie
Martie
Aprilie
Mai
Iunie
Iulie
August
Septembrie
Octombrie
- Studiu de caz: Publicitate Online vs. Publicitate Mobile pentru Aplicatii Mobile
- A/B Testing design in AppStore
- Facebrands Pro-un instrument util pentru marketeri
Noiembrie
- Monitorizare si analiza SEO pe blog WordPress
- Constructie campanii Facebook Ads cu Facebrands Pro
- ABC-ul-unei-campanii-pe-Facebook
Decembrie
- Cognitive SEO
- Marketing,PR, MarCom si de ce suntem aici
- Caiet de sarcini pentru dezvoltarea unui site
Leave a Reply