Experiențele personalizate reprezintă poate cea mai clară tendință a evoluției mediului online și mobil. Cred că este ușor de intuit că imensa cantitate de informații cu care suntem asediați zilnic a dus la evoluția conceptului de experiență personalizată. Altfel, lumea digitală ne-ar acapara cu totul.
Nevoia de personalizare a conținutului nu-i o noutate, însă încercarea de a obține cea mai eficientă metodă pare a fi ultima competiție între marii jucători din mediul online și mobile.
Cea mai recentă mișcare Google Search merge în direcția rafinării procesului de personalizare, cu toată reticența mea de a crede că e doar o nouă metodă de promovare agresivă a lui Google Plus.
Google nu-i singurul exemplu. Sunt tot mai multe aplicații și instrumente online și mobile care nu fac altceva decât să gestioneze volumul imens de informații cât mai coerent, cât mai creativ și cât mai emoțional. Blekko – motorul de căutare axat pe ideea de curare a rezultatelor, în încercarea de a reduce spam-ul, este un alt exemplu, ce-i drept un pic mai vechi. Instrumentele de curare ca Pearltrees par a nu mai fi de ajuns.
Preocuparea pentru a livra cel mai bun conținut personalizat a trecut de ceva vreme de la mediul online la cel mobile.
Evri este o aplicație pentru iPad care oferă experiențe personalizate prin curarea conținutului – gruparea conținutului în funcție de subiectele tale de interes, procesarea lui semantică și utilizarea social graph . Evri nu se oprește doar la a oferi recomandări în funcție de anumite subiecte, oferind rezultate din interese exprimate, ci se îmbunătățește permanent, urmărind comportamentul efectiv al consumatorului prin trail analytics.
Mai multe despre Evri, puteți afla în clipul de mai jos:
*info via Anca Bundaru
Leave a Reply