Un rezumat al primei întâlniri 2Parale din 2012.
Cifre interesante despre marketing afiliat prin 2 Parale
în 2011:
- 100.000 de vânzări au fost generate prin platforma de afiliere 2 parale (creștere importantă față de anii trecuți)
- 60% dintre acestea au fost generate în a doua jumătate a anului 2011
- top comision în 2011: 892 RON (x2 – comision dublat de 2 parale)
3 ani de 2 Parale în cifre
- 35 milioane de click-uri
- 19 milioane RON – vânzări
- 1,6 milioane RON – comisioane aprobate
- 112 campanii / 7.800 afiliați
Top creșteri vânzări prin marketing afiliat pe segmente de piață în decembrie 2011
- Fashion: +20%
- IT&C: +69%
- Copii: + 32%
- Asigurări: +134%
Alte informații cu care-am rămas de la întâlnirea 2 Parale:
- La nivelul anului 2011, cumpărăturile online cu cardul au crescut cu 24%. Dintre acestea, 59,8% au fost realizate din România.
- Top advertiseri: ClickShop, RCA Ieftin, Fashion Days.
- Magazine nou intrate în 2Parale: Papucei.ro, TinaR.ro, MakeUpOnline.ro.
- Valoarea comisioanelor pentru cărți este în creștere.
- Valoarea comisioanelor pe segmentul fashion este uneori mai mare decât pe segmentul IT&C.
- Uneori, campaniile de marketing afiliat sunt mai rentabile pentru comercianții online decât campaniile PPC prin Google Adwords.