
Experiențe de cumpărare pozitive. Da, chiar există! 🙂
Anca Bundaru punea o întrebare tare bună pe zeroștiri.ro: “ce brand v-a cucerit cu prezența lui online ?”
prima marcă la care m-am gândit a fost OKIAN.
Cumpăr de la Okian de aproximativ un an. Mi-au intrat ei cu ceva la suflet, din moment ce sunt top of mind brand românesc. Și-am încercat să-mi aduc aminte motivația inițială de cumpărare și motivația pentru care sunt client fidel.
Prima oară am auzit de Okian.ro pe blogul lui Manafu. Avea o selecție de cărți interesante de la Okian. Și-atunci, m-am dus și mi-am cumpărat și eu câteva de la ei. De atunci, am văzut destul de multe selecții de cărți de la Okian pe blogurile românești. Am observat Okian și pe Facebook, am văzut și contul FB Librar Okian. Cumva, prezența lor online n-a trecut neobservată. Și-atunci:
Social Media works?
Cred că merge pentru notorietate, însă calitatea serviciilor oferite mă fidelizează.
Experiența de cumpărare – Okian.ro
Oamenii de la Okian s-au purtat impecabil.
Modalitatea de preluare a comenzii, livrarea la timp și comunicarea corectă a datei de livrare pentru cărțile disponibile doar la cerere sunt lucruri care mi se par normale, dar pe care le întâlnesc atât de rar încât le apreciez extraordinar de mult.
Câteva dintre lucrurile pe care le apreciez foarte mult la oricine sunt: atenția la detalii, inițiativa și abilitatea de a găsi soluția optimă. Okian face lucrul acesta. Ei se gândesc că poate n-ar trebui să plătesc de două ori livrarea și mă sfătuiesc să aștept 3 zile până vine și a treia carte (cea disponibilă doar pe comandă). Un lucru atât de mic comunică grija pentru bunăstarea clientului. Frumos. Recent, m-au sunat să-mi spună c-am plătit cu 5 lei mai mult. Poate nu pare mult, însă pe mine mă bucură preocuparea lor pentru orice detaliu.
OKIAN : librarie online, pagină Facebook, Twitter