• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / SEO - SEM / Audit SEO si Screaming Frog SEO Spider

Audit SEO si Screaming Frog SEO Spider

Screaming Frog SEO Spider

Unul dintre cele mai draguțe lucruri în SEO este că te simți obligat să înveți mereu ceva nou, de parcă ai fi constant în vacanța de vară cu lista de lecturi suplimentare în brațe, pe care știi că dacă nu o citești, vei rămâne ultimul din clasă.

Mă uitam că nici măcar un singur document nu seamănă cu altul. Asta se întâmplă pentru că ajustez constant procedurile de lucru. Auditul SEO se transformă mereu, chiar dacă vorbim de o analiză a site-ului din punct de vedere tehnic, recomandări de optimizare web, analiză de trafic, analiză link-uri și un studiu de poziționare pe top cuvinte cheie.

Mereu cred că lucrurile se pot face mai bine, iar uneori lucrurile se pot face mai ușor, grație instrumentelor noi sau pur și simplu structurate diferit. Timpul obținut îl poți folosi în realizarea strategiei, care e mereu altfel datorită obiectivelor de marketing diferite ale fiecarui site în parte.

Screaming Frog SEO Spider nu face nimic nou, dar este unul dintre acele instrumente care reușește să pluseze prin modul în care structurează informația.

Mie îmi place pentru că îmi dă posibilitatea de a analiza printr-o singură fereastră:

  • URL-urile construite greșit (vezi 10 reguli de construcție a URL-urilor >)
  • Elementele META – Titles și Descriptions – ajung să identific într-un minut conținutul duplicat, conținutul nepotrivit cu paginile site-ului și cel necorespunzător din punct de vedere al numărului de caractere.
  • H1 și H2 nepotrivite
  • Codurile de răspuns ale paginilor site-ului (redirecționări, erori 404)
  • URL-urile externe și problemele ce țin de indexarea imaginilor
Screaming Frog SEO Spider

Viteza instrumentului este unul dintre atuuri. E și normal, ținând cont de numărul mic de elemente analizate, însă e bine de știut că mai bine folosești 3 instrumente cu timp de răspuns de 10 minute – 1 oră, decât un instrument care te obligă să aștepți 5-7 ore pentru a finaliza analiza.

Screaming Frog SEO Spider are o variantă gratuită, care limitează analiza la 500 de URL-uri. Varianta plătită este destul de ieftină – 99 de lire pe an și ridică limita de URL-uri analizate, oferind opțiunea de a accesa configurarea preferențială.

Sunt lucruri foarte simple, însă viteza de analiză este unul dintre lucrurile pe care încerc să le îmbunătățesc constant în orice Audit SEO.

Mar 6, 2012AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

Cum se naste o dorintaBookmarks #8: Facebook Timeline pentru pagini
Comentarii: 1
  1. Bogdan
    10 years ago

    Acum cateva zile citeam la tine despre Cognitive SEO, acum despre Screaming Frog SEO. Ambele par niste instrumente utile privind optimizarea care merita investigate in detaliu. Utile sunt si articolele tale deoarece ne ajuta pe noi sa identificam cele mai bune solutii intr-un timp mai scurt.

    RaspundeCancel

Leave a Reply to Bogdan Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

10 years ago 1 Comment Marketing, SEO - SEMaudit SEO, Screaming Frog SEO Spider, SEO Spider
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei