Mi-aduc aminte cu mare drag de prima oară când am ținut în mână o carte de Philip Kotler.
Dacă ai studiat marketing în facultate sau la masterat, mai ales la A.S.E. București, este imposibil să nu știi că Biblia marketerului este alcătuită din 3 cărți semnate de Philip Kotler: Principiile Marketingului, Managementul Marketingului și Marketing de la A la Z .
Dacă mă trezești din somn și mă întrebi de unde începi să înveți marketing, cu siguranță îți voi spune un singur nume – Kotler, cu adăugarea celor 3 titluri de mai sus. Este imposibil să le uit, ținând cont că în doi ani de masterat, am susținut aproximativ 60% din examene pe baza manualelor lui Kotler. Sunt convinsă că nu sunt singura care a mâncat Kotler pe pâine.
Dacă lucrezi în Marketing, îți recomand să nu ratezi ocazia de a participa la un training certificat in Marketing 3.0 susținut de Philip Kotler.
Trainingul se va desfășura la Ateneul Român din București pe 1 iunie, în două sesiuni, de la ora 8 a.m. la 3 p.m., urmând ca la sfârșitul acestuia să primești un certificat semnat de profesorul Philip Kotler, certificat recunoscut de industria de marketing din lumea întreagă. Biletul la training costă 600 de euro (+ TVA).
Cititorii blogului au 5% reducere la completarea ultimului câmp din formularul de înscriere cu anamatei.ro.
Hai să învățăm marketing de la “părintele marketingului”!
Leave a Reply