Alessandro Pretrilli ne-a spus că Facebook introduce Mobile Ads în pachetul Premium. M-am bucurat, deși costurile sunt destul de piperate, însă el promite că rentază, la fel ca ad-urile în News Feed. Mizez că lucrurile se vor schimba odată cu introducerea Facebook App Center despre care se discuta acum câteva zile.
Facebook dezminte zvonul conform căruia Facebook Ads vor fi taxate pentru poziționare preferențială după modelul Google Adwords.
Social + TV se dovedește o rețetă de succes, mai ales în cazul promovării brandurilor în timpul evenimentelor ca Premiile Oscar, Grammy și Super Bowl, unde interesul utilizatorilor Facebook s-a dublat în 2012 față de 2011 (conform mențiunilor de pe Facebook). Un exemplu de brand care a profitat de pe urma interesului utilizatorilor de Facebook pentru evenimente este Nike. Deși n-a fost sponsorul oficial al Super Bowl pentru că locul era ocupat de Adidas, brandul a investit în Premium Ads și a reușit să capete mai multă expunere față de competitorul său.
25% din rezultatele căutărilor pentru top 20 de brand-uri reprezintă UGC, conform Thomson Reuters.
Suntem rezultatul relațiilor pe care ni le construim. Este unul dintre acele lucruri pe care nu le conștientizăm. Uneori nu ne dăm seama că suntem unde suntem nu pentru că știm să facem lucruri extraordinare sau pentru că ne facem foarte bine meseria, ci pentru că ne-am construit relațiile potrivite pentru îndeplinirea obiectivelor noastre. Mi-a plăcut Nancy Nemes, CMO Consumer Marketing.
*img
P.S. Participarea mea la RoNewMedia 6.0 nu a fost legată de blogging, așa cum a fost cazul evenimentelor la care am participat până acum, ci de haina de Online Marketing Strategist pe care o port în cadrul Agenției BrandUp.
Leave a Reply