• Home
  • Servicii SEO
  • Arhive

Ana Matei

  • Marketing
  • Travel
  • Despre
  • Contact

Acasă / Marketing / Evenimente / Idei despre SEO si Link Building de la SEM Days

Idei despre SEO si Link Building de la SEM Days

SEMDays

S-a încheiat SEM Days, primul eveniment despre Search Engine Marketing din România, organizat de 2Parale.

Am punctat mai jos câteva aspecte legate de SEO și PPC din prima zi, cea dedicată coferinței. În cea de-a doua zi am fost la 2 workshop-uri foarte interesante despre Strategii de Link Building și Usability. Sper că voi reuși să selectez din marea de informații interesante notate doar câteva idei pentru un articol. Trebuie să menționez că 99% din informațiile de mai jos sunt destinate începătorilor care doresc să primească câteva repere.

Răzvan Gavrilaș – Cognitive SEO

Ce înseamnă link-uri de slabă calitate?

  • Link-urile din footer,
  • Rețelele de link-uri,
  • Directoare de slabă calitate.

Ce înseamnă link-uri de calitate?

  • Link-uri navigaționale în conținut de calitate,
  • Conținut viral,
  • Link-uri din articole de calitate provenite din site-uri de calitate.

Anchor Textele după Penguin

  • Nu se mai recomandă folosirea cuvintelor cheie în Anchor Texte
  • Se recomandă folosirea Anchor Textelor navigaționale (de tipul click aici) și Anchor Textelor pe numele de brand.
  • Se recomandă înlocuirea distribuției artificiale (pentru SEO) cu cea naturală (care mimează comportamentul unui utilizator obișnuit în folosirea Anchor Textelor).

Recomandări:

  • Link Building creativ,
  • Think Brand first | Act SEO Next
Mi s-a părut una dintre cele mai bune prezentări pentru că a fost bine structurată și a răspuns la 3 întrebări pe care orice Link Builder le rumegă de câteva ori pe an, îndeosebi dacă site-urile din portofoliu au fost afectate de Penguin.

Gary R. Beal

  • 1 din 4 cuvinte cheie este căutat în premieră.
  • Overplay VPN – un instrument util pentru a simula prezența în altă țară.
  • Folosiți subdomenii în loc de subdirectoare pentru site-urile în mai multe limbi.
  • Folosiți targetarea geografică la nivel național și regional.
  • Construiți subdomenii pentru targetare geografică, de preferință găzduite în funcție de limbă.
  • Nu uitați să includeți GPS meta tags și alte elemente specifice în funcție de diferențierea lingvistică.

Ralph Tegtmeier – Arta generării conținutului automat

  • Intelligent Article Spinner: The Best Spinner
  • Utilizați cât mai multe variabile, de la cele structurale până la cele care țin de inserarea de typos.
  • Imitați comportamentul utilizatorilor.
  • Folosiți AdSense pentru a verifica relevanța conținutului realizat automat.
  • Recomandare de carte: Optimize – Lee Odden
Trebuie să vă mărturisesc că nu sunt fan al acestei tehnici, deși pe site-urile foarte concurențiale de pe .com este destul de dificil să poziționezi site-uri fără un buget de Search Marketing considerabil. Instrumentele de tipul article spinner nu sunt recomandate, însă dacă ați întreprins toate demersurile SEO posibile și dacă aveți o concurență atât de mare încât îi simțiți suflarea în ceafă 24h din 24, iar bugetul nu vă permite, cam asta este o mare parte din ceea ce puteți face. În România trebuie să vă gândiți dacă merită efortul, ținând cont că White Hat SEO încă funcționează de minune pe cele mai multe domenii de activitate.

Radu Ionescu -Kinecto- Social Media în România

Like-urile organice pe Facebook abia însumează 20% din numărul total al fanilor unei pagini din România.

De ce dau oamenii Like pe Facebook? Pentru că primesc informații despre un hobby, pentru amuzament sau pentru că speră să-și poată soluționa o problemă legată de un produs sau serviciu.

Recomandari:

Elaborarea unor proceduri interne de răspus pentru administratorii paginilor de Facebook este foarte importantă în gestionarea reputației unei companii.

Fiți umani! Relațiile cu clienții nu pot fi automatizate. (O remarcă fină la prezentarea despre conținutul automatizat pentru SEO)

Philip Nottingham – Distilled

  • 20% din site-uri au fost afectate de Panda și Penguin.
  • Devine din ce în ce mai greu să mimezi semnalele trimise către Google.
  • Investește în conținut extraordinar.
  • Content Strategy = Ranking Factors + User Engagement
Investește în dezvoltare media:  UGC, Elemente Interactive, Video, Imagini de calitate, Copywriting. Costurile vor fi atenuate în timp de beneficiile conținutului de calitate creat.

Investește în tipuri de pagini:  detaliază paginile de categorii, îmbogățește paginile de produs, folosește blogurile, alcătuiește ghiduri, construiește galerii foto, conținut interactiv și scalează cu UGC.

Strategia de conținut ar trebui să se reflecte în strategia de Link Building.

O strategie de Link Building simplă ar putea include

  • Selectarea atentă de conținut (trebuie să fie interesant, nu neapărat original)
  • Design bine făcut
  • EgoBait
  • LinkBait
  • Resurse B2B

Recomandări:

  • Pitch Big  | Act Small = Find the Angle, Find the Link Targets, Do Outreach, Follow up.
  • Launchrock.com – instrument pentru pre-testarea calității
  • Balsamiq
Cele mai bune prezentări mi s-au părut cele de la Distilled. Abia aștept să le văd publicate. Le-aș mai citi de două ori. Cu siguranță mie mi-a plăcut modul de abordare al procesului de Link Building. Creativ în loc de automat. Am rezonat pentru că tot ce fac oamenii de la Distilled este muncit pe brânci și nimic nu-i lăsat la voia întâmplării. O atenție la detalii ca a lor mai rar vezi, iar eforturile de a face lucrurile foarte bine și corect mă impresionează; pot să empatizez cu volumul de muncă necesar unei campanii de Link Building ca la carte.

Cross Channel Reputation Management

Managementul reputației online prin intermediul Google Suggest (exemplu: Campania ROM)

Ralph Tegtmeier

3 metode de management al reputației online

  • Găsește o idee care va da roade, una cu care oamenii pot empatiza ușor (poate o cauză)
  • Plătește: Fiverr.com este doar un exemplu.
  • Convinge oamenii să participe printr-un concurs.

Acestea sunt ideile principale notate de mine în prima zi a evenimentului SEM Days. Luni voi publica un articol despre strategiile de link building de la workshop-ul ținut de Philip Nottingham și workshop-ul de Usability ținut de Paul Rouke.

Jun 8, 2012AnaMatei

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

SEO cu Yoast la WordCamp 2012Vino la Marketing 360!
Comentarii: 2
  1. Bogdan
    11 years ago

    Un articol foarte bun Ana, foarte interesant si plin de resurse. Abia astept urmatoarele articole. Good job. Congrats.

    RaspundeCancel
  2. Manuel
    11 years ago

    Am probat putin Cognitive SEO si mi-a pus pe tava niste backlinkuri low quality chiar foarte repede. M-a scutit de ceva batai de cap la un proiect in perioada asta. :D

    RaspundeCancel

Leave a Reply Cancel reply

AnaMatei

Digital Marketing Consultant (SEO, CRO, UXD)
Abonează-te la Newsletter și primești articole noi pe email.

11 years ago 2 Comments Evenimente, Marketing, SEO - SEMlink building, ppc, SEM, SEMdays, seo
0
GooglePlus
0
Facebook
0
Twitter
Abonează-te la Newsletter

powered by MailChimp!
From the Travel Blog:

Lisbon's Hidden Gems (15 Secret Spots) >>

Bucharest Specialty Coffee Guide & Map >>

Road Trip in Andalusia >>

Contact

Email: contact@anamatei.ro

Name: Ana Matei

Links

LinkedIn

SlideShare

Articole Recente
  • Campanii pe Instagram Stories: Bacardi Instant DJ
  • De ce să mergi în vacanță în Republica Moldova
Caută
2009-2016 © Ana Matei